loading...
جست و جو خودکار
Admin بازدید : 153 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
علي بازيکن جديد تاتنهام گفت : پيشنهاد ليورپول را رد کردم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : علي بازيکن جديد تاتنهام گفت : پيشنهاد ليورپول را رد کردم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ليورپول نيوز

ليورپول نيوز,ليورپول نيوز. ... مک آليستر در آستانه پيوستن به کادر فني ليورپول. صابرباقري ... علي بازيکن جديد تاتنهام گفت : پيشنهاد ليورپول را رد کردم.

آدرس : کليک کنيد
اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود | طرفداري

اينگز در نخستين مصاحبه به سايت رسمي ليورپول گفت: احساس فوق العاده اي دارم. در تابستان در انگلستان نبودم اما فکر و ذکرم اينجا بود و براي شروع جديد و ديدن همه ... براي بازيکني مانند من، اين که با او کار کنم، بهترين انتخاب است. ... علي اميري فر .... باشگاهيعکس روز: طرح ورزشگاه جديد تاتنهامابراز علاقه يوونتوس به گوتسه جدي ...

آدرس : کليک کنيد
ليورپول | ورزش 3

غيبت استرلينگ در تمرينات ليورپول به بهانه بيماري 1394/04/17 ... آردا با منچستريونايتد داد اما خود اين بازيکن به دليل علاقه شخصي به ليورپول، ... پس از رد پيشنهاد 15 ميليون يورويي ليورپول براي جذب ايارامندي از سوي رئال ... جيمي کرگر، مدافع سابق ليورپول به تمجيد از ناتانيل کلاين، خريد جديد باشگاه پرداخت و گفت که او ...

آدرس : کليک کنيد
اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود / طرفداري - خبر فارسي

علي اميري فر - 33 دقيقه قبل 8494 ... اينگز در نخستين مصاحبه به سايت رسمي ليورپول گفت: ... در تابستان در انگلستان نبودم اما فکر و ذکرم اينجا بود و براي شروع جديد و ديدن همه ... براي بازيکني مانند من، اين که با او کار کنم، بهترين انتخاب است. .... بارسلونافوري؛ ظرفيت ورزشگاه جديد تاتنهام مشخص شدرئال مادريد پيشنهاد 99.5 ...

آدرس : کليک کنيد
کانون هواداران سردار ازمون - سردار ازمون

اشک‌هايي که نشان مي‌دادند مسي ايراني هنوز هم غرق در عواطف و احساسات يک بازيکن جوان است. ... کازان کمک کرد تا از شکست، فرار و اولين امتياز خودش را در فصل جديد کسب کند. ... به همين دليل اين گل را به همسرم و البته خانواده‌ام تقديم کردم. .... کرد، بعد از آن ليورپول و سپس تاتنهام نيز به من پيشنهاد دادند اما فعلا معلوم نيست که کجا بروم.

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??واکنش عبدي به پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به بيک‌زاده ... ????/??/ ?? ??:??ادينيو وارد قطر شد- رد پيشنهاد وسوسه‌برانگيز تيم اماراتي ... ????/??/?? ??: ??هفته آينده مطالبات بازيکنان ملوان پرداخت مي شود; ????/??/?? ... ????/??/?? ??:?? پيروز قرباني: فعلا از فوتبال خداحافظي کردم; ????/??/?? ??:??بياني: آقاي مظلومي!

آدرس : کليک کنيد
گل محمدي:حضور حسن زاده در استقلال منتفي است | سرمربي تيم - قطره

5 روز پيش ... سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: دو تغيير ناخواسته در ترکيب تيم ما ايجاد شد اما از ... گل محمدي در مورد اينکه ذوب آهن باز هم بازيکن جديدي در نقل و انتقالات جذب مي کند گفت: ما ... رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام(عکس) ... 4 دليلي که باعث شد علي دايي به ملوان نرود ... اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود ...

آدرس : کليک کنيد
ليورپول - مصاحبه

به گزارش سايت رسمي هواداران ليورپول در ايران ، شين اودريزکال ، مربي ... مربي هلندي تيم اکادمي ليورپول نيز در پستي تازه و جديد در کادر فني ليورپول با ..... در خصوص پيشنهاد ليورپول و رد شدن آن از سوي دلپيرو سوال کرد ? دلپيرو گفت : ... علي رغم بازي هاي خوب سوارس، راجرز ترجيح مي دهد از عملکرد خوب همه بازيکنان تيم صحبت شود .

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - گزينه مدنظر منچستريونايتد در تاتنهام ماندني شد

20 ژوئن 2015 ... هري کين تاکيد کرد: قصد دارد در تاتنهام بماند تا با اين تيم به ... کند ولي به نظر مي‌رسد اين بازيکن تمايلي به جدايي از تاتنهام ندارد. ... بر ماندن در تاتنهام گفت: تاتنهام را دوست دارم و قطعا در فصل جديد در اين ... حسيني: پرسپوليس پيشنهاد جديدي نداده، هفته آينده تيمم را انتخاب ... روبن: براي لحظاتي احساس کردم مُرده‌ام ...

آدرس : کليک کنيد
FootballOnline.ir فوتبال آنلاين

تنها شرط علي دايي براي پذيرفتن پيشنهاد سرمربيگري ملوان ... ورزشگاه جديد تاتنهام با معماري فوق العاده + عکس · عزاداري طارمي در شب قدر + عکس · رد پيشنهاد ???  ...

آدرس : کليک کنيد
گفت و گوي ويژه با سيدهادي آيت آللهي/ خودم استعفا کردم! - برنامه نود

19 مارس 2015 ... سعي كردم تا جايي كه در توان دارم اين وظيفه را به بهترين شكل ممكن انجام بدهم و .... شما يكي از نزديك‌ترين افراد به علي كفاشيان بوديد و شايد هم‌چنان هم هستيد. .... ??:?? تصاويري از ثبت قرارداد بازيکن جديد پرسپوليسي ها در هيات فوتبال ... ??:?? روبينيو پيشنهاد الهلال عربستان را بدليل محدوديت ها براي زنان رد کرد ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - باشگاه خبرنگاران جوان

جهانبخش: پيشنهاد ميلياردي پرسپوليس را رد کردم! ... اولين مدال طلاي جهاني تاريخ تکواندو ايران را به دست آورد تا راهي جديد را در اين رشته ورزشي ايجاد کرده و سرچشمه‌اي  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس ورزش

17 آوريل 2015 ... 03:54 -انتقاد تند بازيکن بارسا از رونالدو / برنامه نود · 03:54 -عکس / ديويد ده خيا ... 01:28 -عکس/ آنچه علي پروين داشت و هيچکس ديگر نداشت / بانک ورزش · 01:27 .... بهارنيوز · 04/17 -رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس / شفقنا ورزشي ..... 04/ 17 -اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود / طرفداري · 04/17 ...

آدرس : کليک کنيد
بازسازي ليورپول اين فصل جواب مي‌دهد؟ - روزنامه گل

15 ژوئن 2015 ... نويسنده : علي اميري‌فر ... اولين اقداماتش براي خريد بازيكنان جديد در تابستان انجام شد. ... داد پيشنهاد نخست ليورپول براي ساوتهمپتون 10 ميليون پوند بود كه رد شد. ... اضافه كردن يك مربي در دراز مدت مي‌تواند منجر به بهبود عملكرد كلي تيم از حيث ... در يونايتد، نمانيا ماتيچ در چلسي، نبيل بن طالب در تاتنهام، فرناندو در ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - رسمي؛ ليورپول قرارداد مانکيو را فسخ کرد | جستجو |

براساس اعلام يک روزنامه محلي، باشگاه ليورپول پيشنهاد تمديد قراردادش تا سال ???? ... در همين راستا سخنگوي باشگاه ملوان از توافق نهايي علي دايي با باشگاه ملوان خبر داد. ... بازيکن جديد پرسپوليس بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس گفت: به عشق پدرم و ... گفت: من در چند سال اخير ثابت کردم که پول برايم مهم نيست، تيم برايم مهم است.

آدرس : کليک کنيد
لوئيز سوارس - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو، روبن و نوير سه نامزد جايزه برترين بازيکن سال ... فالکائو 28 ساله در حال حاضر از مصدوميت خود ريکاوري کرده است و آماده رقابت در فصل جديد است . ..... مربي ليورپول :" پيشنهاد 46 ميليوني براي سوارز را رد کرديم " /خسه : &qu ... گفت :" مي خواهم از فرصتم استفاده کنم اما هم تيمي هاي خوبي دارم و بازي کردن آسان ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - گزينه مدنظر منچستريونايتد در تاتنهام ماندني شد

20 ژوئن 2015 ... هري کين تاکيد کرد: قصد دارد در تاتنهام بماند تا با اين تيم به ... کند ولي به نظر مي‌رسد اين بازيکن تمايلي به جدايي از تاتنهام ندارد. ... بر ماندن در تاتنهام گفت: تاتنهام را دوست دارم و قطعا در فصل جديد در اين ... حسيني: پرسپوليس پيشنهاد جديدي نداده، هفته آينده تيمم را انتخاب ... روبن: براي لحظاتي احساس کردم مُرده‌ام ...

آدرس : کليک کنيد
FootballOnline.ir فوتبال آنلاين

تنها شرط علي دايي براي پذيرفتن پيشنهاد سرمربيگري ملوان ... ورزشگاه جديد تاتنهام با معماري فوق العاده + عکس · عزاداري طارمي در شب قدر + عکس · رد پيشنهاد ???  ...

آدرس : کليک کنيد
گفت و گوي ويژه با سيدهادي آيت آللهي/ خودم استعفا کردم! - برنامه نود

19 مارس 2015 ... سعي كردم تا جايي كه در توان دارم اين وظيفه را به بهترين شكل ممكن انجام بدهم و .... شما يكي از نزديك‌ترين افراد به علي كفاشيان بوديد و شايد هم‌چنان هم هستيد. .... ??:?? تصاويري از ثبت قرارداد بازيکن جديد پرسپوليسي ها در هيات فوتبال ... ??:?? روبينيو پيشنهاد الهلال عربستان را بدليل محدوديت ها براي زنان رد کرد ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - باشگاه خبرنگاران جوان

جهانبخش: پيشنهاد ميلياردي پرسپوليس را رد کردم! ... اولين مدال طلاي جهاني تاريخ تکواندو ايران را به دست آورد تا راهي جديد را در اين رشته ورزشي ايجاد کرده و سرچشمه‌اي  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس ورزش

17 آوريل 2015 ... 03:54 -انتقاد تند بازيکن بارسا از رونالدو / برنامه نود · 03:54 -عکس / ديويد ده خيا ... 01:28 -عکس/ آنچه علي پروين داشت و هيچکس ديگر نداشت / بانک ورزش · 01:27 .... بهارنيوز · 04/17 -رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس / شفقنا ورزشي ..... 04/ 17 -اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود / طرفداري · 04/17 ...

آدرس : کليک کنيد
بازسازي ليورپول اين فصل جواب مي‌دهد؟ - روزنامه گل

15 ژوئن 2015 ... نويسنده : علي اميري‌فر ... اولين اقداماتش براي خريد بازيكنان جديد در تابستان انجام شد. ... داد پيشنهاد نخست ليورپول براي ساوتهمپتون 10 ميليون پوند بود كه رد شد. ... اضافه كردن يك مربي در دراز مدت مي‌تواند منجر به بهبود عملكرد كلي تيم از حيث ... در يونايتد، نمانيا ماتيچ در چلسي، نبيل بن طالب در تاتنهام، فرناندو در ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - رسمي؛ ليورپول قرارداد مانکيو را فسخ کرد | جستجو |

براساس اعلام يک روزنامه محلي، باشگاه ليورپول پيشنهاد تمديد قراردادش تا سال ???? ... در همين راستا سخنگوي باشگاه ملوان از توافق نهايي علي دايي با باشگاه ملوان خبر داد. ... بازيکن جديد پرسپوليس بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس گفت: به عشق پدرم و ... گفت: من در چند سال اخير ثابت کردم که پول برايم مهم نيست، تيم برايم مهم است.

آدرس : کليک کنيد
لوئيز سوارس - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو، روبن و نوير سه نامزد جايزه برترين بازيکن سال ... فالکائو 28 ساله در حال حاضر از مصدوميت خود ريکاوري کرده است و آماده رقابت در فصل جديد است . ..... مربي ليورپول :" پيشنهاد 46 ميليوني براي سوارز را رد کرديم " /خسه : &qu ... گفت :" مي خواهم از فرصتم استفاده کنم اما هم تيمي هاي خوبي دارم و بازي کردن آسان ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - گزينه مدنظر منچستريونايتد در تاتنهام ماندني شد

20 ژوئن 2015 ... هري کين تاکيد کرد: قصد دارد در تاتنهام بماند تا با اين تيم به ... کند ولي به نظر مي‌رسد اين بازيکن تمايلي به جدايي از تاتنهام ندارد. ... بر ماندن در تاتنهام گفت: تاتنهام را دوست دارم و قطعا در فصل جديد در اين ... حسيني: پرسپوليس پيشنهاد جديدي نداده، هفته آينده تيمم را انتخاب ... روبن: براي لحظاتي احساس کردم مُرده‌ام ...

آدرس : کليک کنيد
FootballOnline.ir فوتبال آنلاين

تنها شرط علي دايي براي پذيرفتن پيشنهاد سرمربيگري ملوان ... ورزشگاه جديد تاتنهام با معماري فوق العاده + عکس · عزاداري طارمي در شب قدر + عکس · رد پيشنهاد ???  ...

آدرس : کليک کنيد
گفت و گوي ويژه با سيدهادي آيت آللهي/ خودم استعفا کردم! - برنامه نود

19 مارس 2015 ... سعي كردم تا جايي كه در توان دارم اين وظيفه را به بهترين شكل ممكن انجام بدهم و .... شما يكي از نزديك‌ترين افراد به علي كفاشيان بوديد و شايد هم‌چنان هم هستيد. .... ??:?? تصاويري از ثبت قرارداد بازيکن جديد پرسپوليسي ها در هيات فوتبال ... ??:?? روبينيو پيشنهاد الهلال عربستان را بدليل محدوديت ها براي زنان رد کرد ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - باشگاه خبرنگاران جوان

جهانبخش: پيشنهاد ميلياردي پرسپوليس را رد کردم! ... اولين مدال طلاي جهاني تاريخ تکواندو ايران را به دست آورد تا راهي جديد را در اين رشته ورزشي ايجاد کرده و سرچشمه‌اي  ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سرويس ورزش

17 آوريل 2015 ... 03:54 -انتقاد تند بازيکن بارسا از رونالدو / برنامه نود · 03:54 -عکس / ديويد ده خيا ... 01:28 -عکس/ آنچه علي پروين داشت و هيچکس ديگر نداشت / بانک ورزش · 01:27 .... بهارنيوز · 04/17 -رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس / شفقنا ورزشي ..... 04/ 17 -اينگز: رد کردن پيشنهاد ليورپول بي عقلي بود / طرفداري · 04/17 ...

آدرس : کليک کنيد
بازسازي ليورپول اين فصل جواب مي‌دهد؟ - روزنامه گل

15 ژوئن 2015 ... نويسنده : علي اميري‌فر ... اولين اقداماتش براي خريد بازيكنان جديد در تابستان انجام شد. ... داد پيشنهاد نخست ليورپول براي ساوتهمپتون 10 ميليون پوند بود كه رد شد. ... اضافه كردن يك مربي در دراز مدت مي‌تواند منجر به بهبود عملكرد كلي تيم از حيث ... در يونايتد، نمانيا ماتيچ در چلسي، نبيل بن طالب در تاتنهام، فرناندو در ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - رسمي؛ ليورپول قرارداد مانکيو را فسخ کرد | جستجو |

براساس اعلام يک روزنامه محلي، باشگاه ليورپول پيشنهاد تمديد قراردادش تا سال ???? ... در همين راستا سخنگوي باشگاه ملوان از توافق نهايي علي دايي با باشگاه ملوان خبر داد. ... بازيکن جديد پرسپوليس بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس گفت: به عشق پدرم و ... گفت: من در چند سال اخير ثابت کردم که پول برايم مهم نيست، تيم برايم مهم است.

آدرس : کليک کنيد
لوئيز سوارس - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو، روبن و نوير سه نامزد جايزه برترين بازيکن سال ... فالکائو 28 ساله در حال حاضر از مصدوميت خود ريکاوري کرده است و آماده رقابت در فصل جديد است . ..... مربي ليورپول :" پيشنهاد 46 ميليوني براي سوارز را رد کرديم " /خسه : &qu ... گفت :" مي خواهم از فرصتم استفاده کنم اما هم تيمي هاي خوبي دارم و بازي کردن آسان ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | تمديد قرارداد ستاره جوان تاتنهام

2 روز پيش ... بازي بزرگ فوتبال بريتانيا/ چرا هواداران ليورپول و منچستر از هم متنفر هستند؟ .... بانک ورزش - باشگاه تاتنهام ساعاتي پيش موفق شد قرارداد ستاره جوان خود بن ... اين بازيکن در اين رابطه گفت: «من به سختي کار کردم و اين تمديد پاداش من بود. ... سرمربي تاتنهام انتخاب شد / منتظر پيشنهاد جديد براي کي‌روش باشيد!

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد بهترين تيم دنيا - مصاحبه

9 فوريه 2014 ... جمعه ?? تير???? - پيشنهاد جديد رئال مادريد به راموس جهت تمديد قرارداد - ... سال قرارداد من با يونايتد است و من هشت سال فوق العاده را در اينجا سپري کردم. .... چندين بازيکن پيشنهاد منچستريونايتد را در تابستان رد کردند و ليتون .... به گزارش سايت رسمي باشگاه، ديويد مويس پس از شکست تيمش مقابل تاتنهام گفت: دو ...

آدرس : کليک کنيد
هر چي كه از فوتبال بخواي

شهرت او وقتي به عنوان يك بازيكن جوان در جهان بيشتر شد كه آن بازيهاي خيره ... قبلا در تيم‌هاي <ساوت همپتون>، <تاتنهام>، <ليورپول> و <بون ماوث> بازي كرده است. ... لمپارد در سخنراني كه در مراسم اهداي جايزه بهترين بازيكن فوتبال انگليس ارائه كرد، گفت ...... رد هرگونه پيشنهاد اعلام کرد:«تا وقتي که کسي بگويد مرا نمي‌خواهد، اين‌جا مي‌مانم!

آدرس : کليک کنيد
سرجي داردر پس از رد پيشنهاد اينتر: اميدوارم در مالاگا بمانم | طرفداري

29 مه 2015 ... سرجي دادر با رد پيشنهاد اينتر، وفاداري خود به مالاگا را نشان داد و اظهار ... اين بازيکن 21 ساله به AS گفت: .... هرکي زر زد داداش ازادي قهوه ايش کني ... تصوير Ali Nerazzurri .... دومين پيشنهاد ليورپول براي کلاين به دست ساوتهمپتون رسيدپرونده ... در آستانه امضاي قرارداد با پپهماتري: هدف من در فصل جديد ماندن در ميلان و ...

آدرس : کليک کنيد
شفقنا ورزشي: داغ ترين اخبار ورزشي ايران و جهان | Shafaqna Sport

حديث جابحايي؛ از خيز رئال براي جذب زلاتان تا پيشنهاد نجومي يونايتد به مولر ... به گزارش شفقنا ورزشي، گوارديولا ضمن صحه گذاشتن بر توانايي‌هاي بسيار توماس مولر گفت که او هنوز جا براي بهتر شدن دارد. اين مربي... رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس. ??,تير, ???? ... علي کريمي: از هر دست بدي از دست نميدي!+ عکس. ??, تير ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | تمديد قرارداد ستاره جوان تاتنهام

2 روز پيش ... بازي بزرگ فوتبال بريتانيا/ چرا هواداران ليورپول و منچستر از هم متنفر هستند؟ .... بانک ورزش - باشگاه تاتنهام ساعاتي پيش موفق شد قرارداد ستاره جوان خود بن ... اين بازيکن در اين رابطه گفت: «من به سختي کار کردم و اين تمديد پاداش من بود. ... سرمربي تاتنهام انتخاب شد / منتظر پيشنهاد جديد براي کي‌روش باشيد!

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد بهترين تيم دنيا - مصاحبه

9 فوريه 2014 ... جمعه ?? تير???? - پيشنهاد جديد رئال مادريد به راموس جهت تمديد قرارداد - ... سال قرارداد من با يونايتد است و من هشت سال فوق العاده را در اينجا سپري کردم. .... چندين بازيکن پيشنهاد منچستريونايتد را در تابستان رد کردند و ليتون .... به گزارش سايت رسمي باشگاه، ديويد مويس پس از شکست تيمش مقابل تاتنهام گفت: دو ...

آدرس : کليک کنيد
هر چي كه از فوتبال بخواي

شهرت او وقتي به عنوان يك بازيكن جوان در جهان بيشتر شد كه آن بازيهاي خيره ... قبلا در تيم‌هاي <ساوت همپتون>، <تاتنهام>، <ليورپول> و <بون ماوث> بازي كرده است. ... لمپارد در سخنراني كه در مراسم اهداي جايزه بهترين بازيكن فوتبال انگليس ارائه كرد، گفت ...... رد هرگونه پيشنهاد اعلام کرد:«تا وقتي که کسي بگويد مرا نمي‌خواهد، اين‌جا مي‌مانم!

آدرس : کليک کنيد
سرجي داردر پس از رد پيشنهاد اينتر: اميدوارم در مالاگا بمانم | طرفداري

29 مه 2015 ... سرجي دادر با رد پيشنهاد اينتر، وفاداري خود به مالاگا را نشان داد و اظهار ... اين بازيکن 21 ساله به AS گفت: .... هرکي زر زد داداش ازادي قهوه ايش کني ... تصوير Ali Nerazzurri .... دومين پيشنهاد ليورپول براي کلاين به دست ساوتهمپتون رسيدپرونده ... در آستانه امضاي قرارداد با پپهماتري: هدف من در فصل جديد ماندن در ميلان و ...

آدرس : کليک کنيد
شفقنا ورزشي: داغ ترين اخبار ورزشي ايران و جهان | Shafaqna Sport

حديث جابحايي؛ از خيز رئال براي جذب زلاتان تا پيشنهاد نجومي يونايتد به مولر ... به گزارش شفقنا ورزشي، گوارديولا ضمن صحه گذاشتن بر توانايي‌هاي بسيار توماس مولر گفت که او هنوز جا براي بهتر شدن دارد. اين مربي... رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس. ??,تير, ???? ... علي کريمي: از هر دست بدي از دست نميدي!+ عکس. ??, تير ...

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | تمديد قرارداد ستاره جوان تاتنهام

2 روز پيش ... بازي بزرگ فوتبال بريتانيا/ چرا هواداران ليورپول و منچستر از هم متنفر هستند؟ .... بانک ورزش - باشگاه تاتنهام ساعاتي پيش موفق شد قرارداد ستاره جوان خود بن ... اين بازيکن در اين رابطه گفت: «من به سختي کار کردم و اين تمديد پاداش من بود. ... سرمربي تاتنهام انتخاب شد / منتظر پيشنهاد جديد براي کي‌روش باشيد!

آدرس : کليک کنيد
منچستر يونايتد بهترين تيم دنيا - مصاحبه

9 فوريه 2014 ... جمعه ?? تير???? - پيشنهاد جديد رئال مادريد به راموس جهت تمديد قرارداد - ... سال قرارداد من با يونايتد است و من هشت سال فوق العاده را در اينجا سپري کردم. .... چندين بازيکن پيشنهاد منچستريونايتد را در تابستان رد کردند و ليتون .... به گزارش سايت رسمي باشگاه، ديويد مويس پس از شکست تيمش مقابل تاتنهام گفت: دو ...

آدرس : کليک کنيد
هر چي كه از فوتبال بخواي

شهرت او وقتي به عنوان يك بازيكن جوان در جهان بيشتر شد كه آن بازيهاي خيره ... قبلا در تيم‌هاي <ساوت همپتون>، <تاتنهام>، <ليورپول> و <بون ماوث> بازي كرده است. ... لمپارد در سخنراني كه در مراسم اهداي جايزه بهترين بازيكن فوتبال انگليس ارائه كرد، گفت ...... رد هرگونه پيشنهاد اعلام کرد:«تا وقتي که کسي بگويد مرا نمي‌خواهد، اين‌جا مي‌مانم!

آدرس : کليک کنيد
سرجي داردر پس از رد پيشنهاد اينتر: اميدوارم در مالاگا بمانم | طرفداري

29 مه 2015 ... سرجي دادر با رد پيشنهاد اينتر، وفاداري خود به مالاگا را نشان داد و اظهار ... اين بازيکن 21 ساله به AS گفت: .... هرکي زر زد داداش ازادي قهوه ايش کني ... تصوير Ali Nerazzurri .... دومين پيشنهاد ليورپول براي کلاين به دست ساوتهمپتون رسيدپرونده ... در آستانه امضاي قرارداد با پپهماتري: هدف من در فصل جديد ماندن در ميلان و ...

آدرس : کليک کنيد
شفقنا ورزشي: داغ ترين اخبار ورزشي ايران و جهان | Shafaqna Sport

حديث جابحايي؛ از خيز رئال براي جذب زلاتان تا پيشنهاد نجومي يونايتد به مولر ... به گزارش شفقنا ورزشي، گوارديولا ضمن صحه گذاشتن بر توانايي‌هاي بسيار توماس مولر گفت که او هنوز جا براي بهتر شدن دارد. اين مربي... رونمايي از طرح ورزشگاه جديد تاتنهام + عکس. ??,تير, ???? ... علي کريمي: از هر دست بدي از دست نميدي!+ عکس. ??, تير ...

آدرس : کليک کنيد



علي بازيکن جديد تاتنهام گفت : پيشنهاد ليورپول را رد کردم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 10,244
  • بازدید کلی : 95,814