loading...
جست و جو خودکار
Admin بازدید : 127 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
غرور سرکش من رام ميشود

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : غرور سرکش من رام ميشود



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




من و تو

غرور سرکش من رام ميشود. در کشاکش بوسه هايي که به من ميدهي. و تمام وجودم را آرام ميکني. khateresaz.ir. + ف-ي-س بوکي ها ، آدرس بديد اددتون کنم. + دوست هاي قديمي من  ...

آدرس : کليک کنيد
?? دختر روزاي تنهايي ??

19 نوامبر 2014 ... غرور سرکش من رام ميشود. آرام آرام مي بوســـــــــــــــــــمت. انقدر که طرح لــــــــــــــــــــــــــــــب هايم. روي تمام انـــــــــــــــــــــــــــــدامت جا بماند. بگذار بدانند ...

آدرس : کليک کنيد
عشق و غرور/ نگاهي به نمايش «رام کردن زن سرکش - ايران تئاتر | Iran ...

تماشاگران نمايش «رام کردن زن سرکش» به کارگرداني مريم کاظمي که اين روزها در ... شاهدش بودم، تصوير ديگري از اين نمايش در ذهن من و احتمالاً مخاطبان ديگرش به وجود آورد . ... وقتي اثري اجازه مي‌دهد تا مخاطب آن را باور کرده و با آن همراه شود، ديگر بايد‌ها و ...

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - اساتوس هاي غمگين ورعاشقانه به همراه عکس

آرشيو نظرات · غرور سرکش من رام ميشود. تاريخ : سه شنبه سي و يکم تير ????. غرور سرکش من رام ميشود. در کشاکش بوسه هايي که به من ميدهي. و تمام وجودم را ارام ميکني!

آدرس : کليک کنيد
جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس

ميان عشق و زيبايي تــو را من دوست مي دارم در نگاه ات همه ي ... تا من بر سکوت نگاه تو رازهاي يک عشق زميني را با خود به عرش .... غرور سرکش من رام ميشود. در کشاکش بوسه  ...

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - مطالب عاشقانه

اينجا آرام قدم برداريد ا برگ هاي باغ من جان دارند ....اينجا رويا ... براے چـــشمها?ــــــــــــــے کہ تمام دن?اے مـــــــــــــــــن است....... برچسب‌ها: .... غرور سرکش من رام ميشود. تاريخ : سه ...

آدرس : کليک کنيد
همکلاس ديروز..همنفس امروز

براي من. مني که تو را از جانم دوست تر ميدارم... تار و پود ذهنم عجين شد با اين زمان خجسته از ... توووووووووووووووووووولدت عشق بارون زندگي من. ... غرور سرکش من رام ميشود.

آدرس : کليک کنيد
دنياي پراز ســـــــــــــــکوت

چگونه مي‌شود تازگي و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند؟ عشق، تن به ... مي‌دانم يکي از همين روزها کسي که نبض زندگي من است، .... غرور سرکش من رام ميشود.

آدرس : کليک کنيد
مريم کاظمي , نمايش "رام کردن زن سرکش " را به صحنه "ايوان شمس "مي برد.

عشق و غرور ... شنيدن نام نمايش «رام کردن زن سرکش» ما را ياد دو چيز مي‌اندازد. ... شاهدش بودم، تصوير ديگري از اين نمايش در ذهن من و احتمالاً مخاطبان ديگرش به وجود آورد. ... وقتي اثري اجازه مي‌دهد تا مخاطب آن را باور کرده و با آن همراه شود، ديگر بايد‌ها و نبايد‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
راز افراد موفق - جادوي کلمات

نکات مهمي که هنگام خريد موکت بايد رعايت کنيد · غرور سرکش من رام ميشود .... گاهي نياز داريم ... آموزش 4 مدل موي متناسب با چهره تان · پاسخ دندان شکن رضا رشيدپور به ...

آدرس : کليک کنيد
درد بي پايانـــــــ

تابستان داغي ست من اما دلم ديگر به اين زندگي گرم نميشود … .... تنـــــها حـــــرفي کــــــه ميـــزنم:"مـــــن يـــه دوش ميــــگيرم ميــــخوابم" .... غرور سرکش من رام ميشود.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - شعر و غزل امروز وبلاگ

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشي(حامد عسکري). من ارگ بــم و خشت به ... مـــي شود دل کندنــــم با مهربانـــــي سخت تر. من که مي دانم خدا ... اسب سرکش شب مرا زين کرد .... رام نوازش تــــو، بــــي تيـــــــــغ و تازيانه ..... بود و من. با آن همـــه غريو و غـــرور پلنگي ام.

آدرس : کليک کنيد
ديوان صائب - متفرقات - متفرقات - قسمت سوم - نوسخن

عقل کوته بين جدل با عشق سرکش مي کند. بوريا چين جبين در .... کي دل ديوانه من رام آهو مي شود؟ صحبت من قال از ... غرور حسن دارد غافل از خط لاله رويان را. نظر طاوس را از ...

آدرس : کليک کنيد
آذر ???? - خداوندگان شعر

توي شيريني ، تو اول ، قند دوم مي شود. مزه سوهان اعلا پيش ... يک ره بگُذر بر من و بگذار بميرم. ميرم به قفس بهتر ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي ...

آدرس : کليک کنيد
گنجينه ي بهترين شعرها - اشعار محمد علي رستمي

اما شعر من هميشه با تو خواهد بود پس بگذار برايت شعري بخوانم شعري از اعماق وجودم ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت ... ديوار ما کوتاه بود ، کوتاهتر هم مي شود.

آدرس : کليک کنيد
الفباي شعر - نسيم پريشان

من با خيالت رام بودم مرد، تو شير کردي بچه آهو را ... گفتي قيامت مي شود با گريه مي خندي و... مي ميرم‌ .... من معبدي از آتنا دارم برايت ، وقتي غرور سرکش آتن تو باشي.

آدرس : کليک کنيد
مريم کاظمي , نمايش "رام کردن زن سرکش " را به صحنه "ايوان شمس "مي برد.

عشق و غرور ... شنيدن نام نمايش «رام کردن زن سرکش» ما را ياد دو چيز مي‌اندازد. ... شاهدش بودم، تصوير ديگري از اين نمايش در ذهن من و احتمالاً مخاطبان ديگرش به وجود آورد. ... وقتي اثري اجازه مي‌دهد تا مخاطب آن را باور کرده و با آن همراه شود، ديگر بايد‌ها و نبايد‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
راز افراد موفق - جادوي کلمات

نکات مهمي که هنگام خريد موکت بايد رعايت کنيد · غرور سرکش من رام ميشود .... گاهي نياز داريم ... آموزش 4 مدل موي متناسب با چهره تان · پاسخ دندان شکن رضا رشيدپور به ...

آدرس : کليک کنيد
درد بي پايانـــــــ

تابستان داغي ست من اما دلم ديگر به اين زندگي گرم نميشود … .... تنـــــها حـــــرفي کــــــه ميـــزنم:"مـــــن يـــه دوش ميــــگيرم ميــــخوابم" .... غرور سرکش من رام ميشود.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - شعر و غزل امروز وبلاگ

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشي(حامد عسکري). من ارگ بــم و خشت به ... مـــي شود دل کندنــــم با مهربانـــــي سخت تر. من که مي دانم خدا ... اسب سرکش شب مرا زين کرد .... رام نوازش تــــو، بــــي تيـــــــــغ و تازيانه ..... بود و من. با آن همـــه غريو و غـــرور پلنگي ام.

آدرس : کليک کنيد
ديوان صائب - متفرقات - متفرقات - قسمت سوم - نوسخن

عقل کوته بين جدل با عشق سرکش مي کند. بوريا چين جبين در .... کي دل ديوانه من رام آهو مي شود؟ صحبت من قال از ... غرور حسن دارد غافل از خط لاله رويان را. نظر طاوس را از ...

آدرس : کليک کنيد
آذر ???? - خداوندگان شعر

توي شيريني ، تو اول ، قند دوم مي شود. مزه سوهان اعلا پيش ... يک ره بگُذر بر من و بگذار بميرم. ميرم به قفس بهتر ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي ...

آدرس : کليک کنيد
گنجينه ي بهترين شعرها - اشعار محمد علي رستمي

اما شعر من هميشه با تو خواهد بود پس بگذار برايت شعري بخوانم شعري از اعماق وجودم ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت ... ديوار ما کوتاه بود ، کوتاهتر هم مي شود.

آدرس : کليک کنيد
الفباي شعر - نسيم پريشان

من با خيالت رام بودم مرد، تو شير کردي بچه آهو را ... گفتي قيامت مي شود با گريه مي خندي و... مي ميرم‌ .... من معبدي از آتنا دارم برايت ، وقتي غرور سرکش آتن تو باشي.

آدرس : کليک کنيد
مريم کاظمي , نمايش "رام کردن زن سرکش " را به صحنه "ايوان شمس "مي برد.

عشق و غرور ... شنيدن نام نمايش «رام کردن زن سرکش» ما را ياد دو چيز مي‌اندازد. ... شاهدش بودم، تصوير ديگري از اين نمايش در ذهن من و احتمالاً مخاطبان ديگرش به وجود آورد. ... وقتي اثري اجازه مي‌دهد تا مخاطب آن را باور کرده و با آن همراه شود، ديگر بايد‌ها و نبايد‌ها ...

آدرس : کليک کنيد
راز افراد موفق - جادوي کلمات

نکات مهمي که هنگام خريد موکت بايد رعايت کنيد · غرور سرکش من رام ميشود .... گاهي نياز داريم ... آموزش 4 مدل موي متناسب با چهره تان · پاسخ دندان شکن رضا رشيدپور به ...

آدرس : کليک کنيد
درد بي پايانـــــــ

تابستان داغي ست من اما دلم ديگر به اين زندگي گرم نميشود … .... تنـــــها حـــــرفي کــــــه ميـــزنم:"مـــــن يـــه دوش ميــــگيرم ميــــخوابم" .... غرور سرکش من رام ميشود.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - شعر و غزل امروز وبلاگ

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشي(حامد عسکري). من ارگ بــم و خشت به ... مـــي شود دل کندنــــم با مهربانـــــي سخت تر. من که مي دانم خدا ... اسب سرکش شب مرا زين کرد .... رام نوازش تــــو، بــــي تيـــــــــغ و تازيانه ..... بود و من. با آن همـــه غريو و غـــرور پلنگي ام.

آدرس : کليک کنيد
ديوان صائب - متفرقات - متفرقات - قسمت سوم - نوسخن

عقل کوته بين جدل با عشق سرکش مي کند. بوريا چين جبين در .... کي دل ديوانه من رام آهو مي شود؟ صحبت من قال از ... غرور حسن دارد غافل از خط لاله رويان را. نظر طاوس را از ...

آدرس : کليک کنيد
آذر ???? - خداوندگان شعر

توي شيريني ، تو اول ، قند دوم مي شود. مزه سوهان اعلا پيش ... يک ره بگُذر بر من و بگذار بميرم. ميرم به قفس بهتر ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي ...

آدرس : کليک کنيد
گنجينه ي بهترين شعرها - اشعار محمد علي رستمي

اما شعر من هميشه با تو خواهد بود پس بگذار برايت شعري بخوانم شعري از اعماق وجودم ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت ... ديوار ما کوتاه بود ، کوتاهتر هم مي شود.

آدرس : کليک کنيد
الفباي شعر - نسيم پريشان

من با خيالت رام بودم مرد، تو شير کردي بچه آهو را ... گفتي قيامت مي شود با گريه مي خندي و... مي ميرم‌ .... من معبدي از آتنا دارم برايت ، وقتي غرور سرکش آتن تو باشي.

آدرس : کليک کنيد
گنجور » صائب تبريزي » ديوان اشعار » غزليات » ث-د

د. غزل شماره? ????: شد زسر گرداني من بس که حيران گردباد. غزل شماره? ... بر سر کار آورد . غزل شماره? ????: مي شود دل مضطرب چون گريه ام زور آورد ... غزل شماره? ????: از خط شبرنگ حسن سرکش او رام شد ..... غزل شماره? ????: سيه مست غرور از گفتگو هشيار کي گردد.

آدرس : کليک کنيد
شنيدار :: اخبار :: خواندني ها :: رام کردن مرد سرکش!

28 آگوست 2007 ... من همان معدود مردهاي سر به راه و خانواده دوستي را مد نظر دارم که فکر کنم در دنيا، .... تنها يک زن ِسياستمدار است که ميتواند به آساني يک مردِ سرکش را رام کند. ... و آن «غرور ِقورباغهاي»اش را کنار بگذارد، زن خيلي راحتتر ميتواند راماش کند.

آدرس : کليک کنيد
نساء ??: رام کردن زن سرکش | فمينيسم و قرآن

13 مارس 2014 ... اين امر نشان ميدهد احتمالا معناي «ضرب» از زمان نزول آيه تا زمان شکل گيري ... را از لذت همخوابگي محروم کند -اگر اين ترفند هم زن سرکش را رام نکرد آنوقت او را ... آن است که زن با نخوت و غرور با شوهرش رفتار کند و از همبستر شدن با او امتناع .... اين زنها از من چيزهائي ميخواهند که ندارم و اين موضوع مرا چنان کرده است که ميبيني.

آدرس : کليک کنيد
نيايش عشق

درباره ي من ...... نويسنده: سارا - پنجشنبه سوم بهمن ????. من!!! مخاطب خاص ندارم. ... جاهايي بود که دل ميخواست،احساس سرکش رام ميشد،غرور ميشکست،قدم ها سست ميشد، عقل تسليم ... نااميدي فرياد ميزند ساکت شو،و خاطرات بد گذشته را مثل هميشه رژه ميدهد جلوي ...

آدرس : کليک کنيد
محمد علي رستمي - زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

25 نوامبر 2013 ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي نازل کرده خورشيد. وقتي به چشمم مي ... تکـه يخي که عـاشـق ابــر ِ عـذاب مي شود...! عطر موهايت قرار ...

آدرس : کليک کنيد
دايره المعارف اسلام پديا » تکبر

20 آگوست 2013 ... به آثار ناشي از اين حالت دروني که در کلام يا رفتار شخص ظاهر مي‌شود، تکبر گفته مي‌شود. ... است که انقياد و عدم سرکشي ظاهرى است که ناشي از تسليم باطنى مي‌باشد.[?] ... ?? نيز مي‌فرمايد: « (از زبان حضرت نوح)، و من هر زمان آنها را دعوت کردم که (ايمان .... ?? گاهي اين غرور و نخوت و کبر شديدتر شده و از خودش تجاوز مي‌کند و ...

آدرس : کليک کنيد
Literature

غرور آينه ها ناگهان ترک برداشت ... وگر به خشم روي صد هزار سال ز من, به عاقبت به من آيي که منتهات منم .... ايم که به جمع ما بپيونند ولي اخيرا اين کار توسط آموزشگاه هاي رقيب انجام مي شود و اين يک بي اخلاقي بزرگ است . ... شب رنگ سرکش من رام نوازش تو.

آدرس : کليک کنيد
دانلود رمان | دانلود رمان زيباي عاشقانه

همانند يک اسب سرکش و نافرمان که همه از دستش کلافه شده اند ! ... اين طعم عسلي نگاهت است که مرا رام ميکند . .... تفاوت عمده اي که ديده مي شود ، آن زمان جاده اي خاکي و پر از گودال هايي بزرگ و کوچک بود و سنگ هاي ريز و درشت سر برآورده ... اين من نيستم که …

آدرس : کليک کنيد
گنجور » صائب تبريزي » ديوان اشعار » غزليات » ث-د

د. غزل شماره? ????: شد زسر گرداني من بس که حيران گردباد. غزل شماره? ... بر سر کار آورد . غزل شماره? ????: مي شود دل مضطرب چون گريه ام زور آورد ... غزل شماره? ????: از خط شبرنگ حسن سرکش او رام شد ..... غزل شماره? ????: سيه مست غرور از گفتگو هشيار کي گردد.

آدرس : کليک کنيد
شنيدار :: اخبار :: خواندني ها :: رام کردن مرد سرکش!

28 آگوست 2007 ... من همان معدود مردهاي سر به راه و خانواده دوستي را مد نظر دارم که فکر کنم در دنيا، .... تنها يک زن ِسياستمدار است که ميتواند به آساني يک مردِ سرکش را رام کند. ... و آن «غرور ِقورباغهاي»اش را کنار بگذارد، زن خيلي راحتتر ميتواند راماش کند.

آدرس : کليک کنيد
نساء ??: رام کردن زن سرکش | فمينيسم و قرآن

13 مارس 2014 ... اين امر نشان ميدهد احتمالا معناي «ضرب» از زمان نزول آيه تا زمان شکل گيري ... را از لذت همخوابگي محروم کند -اگر اين ترفند هم زن سرکش را رام نکرد آنوقت او را ... آن است که زن با نخوت و غرور با شوهرش رفتار کند و از همبستر شدن با او امتناع .... اين زنها از من چيزهائي ميخواهند که ندارم و اين موضوع مرا چنان کرده است که ميبيني.

آدرس : کليک کنيد
نيايش عشق

درباره ي من ...... نويسنده: سارا - پنجشنبه سوم بهمن ????. من!!! مخاطب خاص ندارم. ... جاهايي بود که دل ميخواست،احساس سرکش رام ميشد،غرور ميشکست،قدم ها سست ميشد، عقل تسليم ... نااميدي فرياد ميزند ساکت شو،و خاطرات بد گذشته را مثل هميشه رژه ميدهد جلوي ...

آدرس : کليک کنيد
محمد علي رستمي - زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

25 نوامبر 2013 ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي نازل کرده خورشيد. وقتي به چشمم مي ... تکـه يخي که عـاشـق ابــر ِ عـذاب مي شود...! عطر موهايت قرار ...

آدرس : کليک کنيد
دايره المعارف اسلام پديا » تکبر

20 آگوست 2013 ... به آثار ناشي از اين حالت دروني که در کلام يا رفتار شخص ظاهر مي‌شود، تکبر گفته مي‌شود. ... است که انقياد و عدم سرکشي ظاهرى است که ناشي از تسليم باطنى مي‌باشد.[?] ... ?? نيز مي‌فرمايد: « (از زبان حضرت نوح)، و من هر زمان آنها را دعوت کردم که (ايمان .... ?? گاهي اين غرور و نخوت و کبر شديدتر شده و از خودش تجاوز مي‌کند و ...

آدرس : کليک کنيد
Literature

غرور آينه ها ناگهان ترک برداشت ... وگر به خشم روي صد هزار سال ز من, به عاقبت به من آيي که منتهات منم .... ايم که به جمع ما بپيونند ولي اخيرا اين کار توسط آموزشگاه هاي رقيب انجام مي شود و اين يک بي اخلاقي بزرگ است . ... شب رنگ سرکش من رام نوازش تو.

آدرس : کليک کنيد
دانلود رمان | دانلود رمان زيباي عاشقانه

همانند يک اسب سرکش و نافرمان که همه از دستش کلافه شده اند ! ... اين طعم عسلي نگاهت است که مرا رام ميکند . .... تفاوت عمده اي که ديده مي شود ، آن زمان جاده اي خاکي و پر از گودال هايي بزرگ و کوچک بود و سنگ هاي ريز و درشت سر برآورده ... اين من نيستم که …

آدرس : کليک کنيد
گنجور » صائب تبريزي » ديوان اشعار » غزليات » ث-د

د. غزل شماره? ????: شد زسر گرداني من بس که حيران گردباد. غزل شماره? ... بر سر کار آورد . غزل شماره? ????: مي شود دل مضطرب چون گريه ام زور آورد ... غزل شماره? ????: از خط شبرنگ حسن سرکش او رام شد ..... غزل شماره? ????: سيه مست غرور از گفتگو هشيار کي گردد.

آدرس : کليک کنيد
شنيدار :: اخبار :: خواندني ها :: رام کردن مرد سرکش!

28 آگوست 2007 ... من همان معدود مردهاي سر به راه و خانواده دوستي را مد نظر دارم که فکر کنم در دنيا، .... تنها يک زن ِسياستمدار است که ميتواند به آساني يک مردِ سرکش را رام کند. ... و آن «غرور ِقورباغهاي»اش را کنار بگذارد، زن خيلي راحتتر ميتواند راماش کند.

آدرس : کليک کنيد
نساء ??: رام کردن زن سرکش | فمينيسم و قرآن

13 مارس 2014 ... اين امر نشان ميدهد احتمالا معناي «ضرب» از زمان نزول آيه تا زمان شکل گيري ... را از لذت همخوابگي محروم کند -اگر اين ترفند هم زن سرکش را رام نکرد آنوقت او را ... آن است که زن با نخوت و غرور با شوهرش رفتار کند و از همبستر شدن با او امتناع .... اين زنها از من چيزهائي ميخواهند که ندارم و اين موضوع مرا چنان کرده است که ميبيني.

آدرس : کليک کنيد
نيايش عشق

درباره ي من ...... نويسنده: سارا - پنجشنبه سوم بهمن ????. من!!! مخاطب خاص ندارم. ... جاهايي بود که دل ميخواست،احساس سرکش رام ميشد،غرور ميشکست،قدم ها سست ميشد، عقل تسليم ... نااميدي فرياد ميزند ساکت شو،و خاطرات بد گذشته را مثل هميشه رژه ميدهد جلوي ...

آدرس : کليک کنيد
محمد علي رستمي - زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

25 نوامبر 2013 ... سرکش ترين اسب غرورم ، رام چشمت. انگار بر من وحي نازل کرده خورشيد. وقتي به چشمم مي ... تکـه يخي که عـاشـق ابــر ِ عـذاب مي شود...! عطر موهايت قرار ...

آدرس : کليک کنيد
دايره المعارف اسلام پديا » تکبر

20 آگوست 2013 ... به آثار ناشي از اين حالت دروني که در کلام يا رفتار شخص ظاهر مي‌شود، تکبر گفته مي‌شود. ... است که انقياد و عدم سرکشي ظاهرى است که ناشي از تسليم باطنى مي‌باشد.[?] ... ?? نيز مي‌فرمايد: « (از زبان حضرت نوح)، و من هر زمان آنها را دعوت کردم که (ايمان .... ?? گاهي اين غرور و نخوت و کبر شديدتر شده و از خودش تجاوز مي‌کند و ...

آدرس : کليک کنيد
Literature

غرور آينه ها ناگهان ترک برداشت ... وگر به خشم روي صد هزار سال ز من, به عاقبت به من آيي که منتهات منم .... ايم که به جمع ما بپيونند ولي اخيرا اين کار توسط آموزشگاه هاي رقيب انجام مي شود و اين يک بي اخلاقي بزرگ است . ... شب رنگ سرکش من رام نوازش تو.

آدرس : کليک کنيد
دانلود رمان | دانلود رمان زيباي عاشقانه

همانند يک اسب سرکش و نافرمان که همه از دستش کلافه شده اند ! ... اين طعم عسلي نگاهت است که مرا رام ميکند . .... تفاوت عمده اي که ديده مي شود ، آن زمان جاده اي خاکي و پر از گودال هايي بزرگ و کوچک بود و سنگ هاي ريز و درشت سر برآورده ... اين من نيستم که …

آدرس : کليک کنيد



غرور سرکش من رام ميشود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 10,284
  • بازدید کلی : 95,854