loading...
جست و جو خودکار
Admin بازدید : 83 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
الآن هم با اين آهنگ آرامش بگيرين

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : الآن هم با اين آهنگ آرامش بگيرين



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




امير تتلو فنس|وبسايت هواداران امير تتلو

اگه با لينک دانلود خرابي مواجه شديد سريع آن را از طريق نظرات به ما اعلام کنيد .... الآن هم با اين آهنگ آرامش بگيرين. دسته بندي : NEWS,. FanClubAmirTataloo.

آدرس : کليک کنيد
آروم آهنگ | جستجو | - صفحه اصلي

آهنگ جديد و بسيار زيبا و شنيدني امو باند به نام آروم را با دو کيفيت 320 و 128 در ... اميدواريم از شنيدن اين آهنگ زيبا لذت ببريد. ..... الآن هم با اين آهنگ آرامش بگيرين.

آدرس : کليک کنيد
حامد زماني » ننگمان باد اگر لحظه اي آرام بگيريم

17 ژوئن 2015 ... اتفاق ديروز بايد براي همه #قوت_قلب بوده باشه و هرکس متوجه اين نشده ... چه چيزي جز همين #ارزش_مردمي خدادادي ميتونه اينهمه نظر #متفاوت و رنگ #مختلف رو دور هم جمع کنه؟ ... پس #ننگ_بر_من اگر از الان لحظه اي آروم بگيرم… از امروز بايد من به همراه گروهم و تو به همراه گروهت با#ايده_هايي_نو ... دانلود آهنگ و نماهنگ”هم آوازطوفان”.

آدرس : کليک کنيد
تولد - دختر خوشگلم آرام

عصر هم با يه لايه شکلات روش رو تزيين کرد و اين شد بهانه اي براي من و آرام که يه تولد ... حتي کول ديسک رو هم آوردي به دستگاه وصل کني که آهنگ بخونه و تولد بگيريم. ... خلاصه اينکه من همه دوستاي قديمي خودم رو که الان بچه هاي هم سن و سال تو دارن دعوت ...

آدرس : کليک کنيد
يه پسر باحال از دماوند

اما پست هاي شاد گذاشتم که هرکسي که اومد با لبخند ازينجا بره بيرون اينجا هم مثل همه جا فراز و نشيب زيادي داشت و اين وبلاگ باعث اتفاقاي خوب و بدي شد که به ... آهنگ واسه وبلاگ نميذاشتم اما نتونستم از کنار اين آهنگ ياس بگذرم که خيلي قشنگ خونده و دو ... تکيه گاهي مي خوام که در هنگام خستگي و آزردگي بر آن تکيه زنم و آرامش پيدا کنم .

آدرس : کليک کنيد
چگونه همسر دلخواهم را بيابم؟

جادوگر دريا، فاطمه بهار، زري، آرام، ساجده، باران عروس زيبا، ستاره صبح، س. ... توي اين پست ميخاستم با هم نوشتن ليست ارزوها رو شروع کنيم. اما لازمه قبل از نوشتن ... بزرگترين ناشکري که مي تونيم در زندگي انجام بديم، اينه که از وجود زيباي خودمون ايراد بگيريم. ..... از الان تا ابد ..... بريد کلاس موسيقي، نقاشي، طراحي، منبت کاري و.

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد، بايد بدانيد که مهم‌ترين قدم در قطع رابطه اين است که .... من ? سال يه پسري رو ميخواستم با هم خوب بوديم ارامش داشتيم يهو بهم گفت بهت ... الان خدا يکي بهتر از اون قرار داده تو زندگيم ولي چه فايده اعتمادمو با خودش برد من ديگه ..... فکر کنم شايد بهتر باشه ياد بگيريم نيازهامون رو در آرامش بگيم و به هم و  ...

آدرس : کليک کنيد
آذر 92 - يک عاشقانه آرام

از همون صبحش که چشام رو باز کردم پر بود از شادي و تبريکات پشت سر هم تا يکي ... ++آهنگ تولدت مبارک که خواهري توي ماشين برام گذاشت در حاليکه راهي سفر يه ... بوده و همه برنامه ريزي هاش رو کرده که بريم اونجا و کنار هم تولد رو جشن بگيريم. ... الان نيکان دو جفت از اين کفش ها رو داره و واقعا توش راحته و با خيال راحت اينور و اونور ميره.

آدرس : کليک کنيد
من و تنهاييهام

من و تنهاييهام - شرط عاشق اين نيست که با يک دل دو دل برداشتن! ... کاش مي شد ياد بگيريم در مقابل کارهامون براي ديگرون منت نزاريم... کاش مي شد ياد ... کاش مي شد، که اگه مي شد نه من تورو نه تو منو از هم نمي رنجونديم. ... کاش ميشد سهم من از با تو بودن تنها آرامش و عشق باشد نه دلتنگي و انتظار. ..... انقدر رو آدم فشار مي ياد كه واقعا هنگ مي كني.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس آموزنده، پيامک فلسفي، جملات زيبا، گل واژه الهام بخش

11 آوريل 2015 ... که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي … : چه زيبا حرف مي .... الآن مشکلت چيه دوست من؟ .... در اين لحظه هواپيما ناگهان از زمين برخاست و سپس همه چيز آرام آرام به حالت عادي بازگشته و آرامش در ميان مسافران برقرار شد. .... اي زيباترين ترانه هستي ... ببخشيد فک کردم منظورتون تولدي بود که آرامش جان خواستن بگيرن! الان ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - Aliakbar.ir

خود مسلمان‌هايي هم که رسول الله (ص)، قرآن و مولا علي (ع) را قبول دارند، حتي اگر يک آيه را ... مثلاً طرف مي رفت داخل لگن مي نشست و بعد آرام آرام روي سر و گردن به نيت غسل ... الآن که شما دوش را باز مي کنيد و با سرعت آب روي شما ريخته مي شود، آب مي آيد و ..... 1- آيا اين که بعضي ها موسيقي را به دو بخش حلال و حرام تقسيم کرده اند درست است؟

آدرس : کليک کنيد
فرانسه آسان

22 مه 2014 ... من آرام مهر دانشجوي کارشناسي ارشد زبان و ادبيات انگليسي هستم و فعلا روي پايان .... مي خوان فرانسه ياد بگيرن نسبت به انگليسي پايين هست خيلي ها الان دنبال ... آهنگ ديگه اي گوش ندادم مطئنم خيلي از شماها هم با اين آهنگ آشنايي داريد.

آدرس : کليک کنيد
هيس! فرياد نزن

بايد به شکرانه ي لحظه لحظه با هم بودنمان جشن بگيريم ... درست همون لحظه دريا با اون همه ابهت و غرور و ادعا در مقابل آرامش آغوش تو به زانو ميفته يا بهتر بگم در مقابل عشق.

آدرس : کليک کنيد
تماس با ما | مجله پنجره خلاقيت

20 سپتامبر 2013 ... اختراع او، يک قايق آبي بود که در آن چهار نوازنده? مصنوعي موسيقي براي ... امثال اينا زيادن و شما هم اکثرا با اونا صحبت ميکنيد. .... علي اکبر عليزاده(آرام) .... لطفا شماره تماس خود را به سامانه ????????? پيانک کنيد تا با شما تماس بگيريم و اين مشکل را حل کنيم. .... واقعا زندگي سخته با اين وضعيتي که الان تو شهر ماحاکمه.

آدرس : کليک کنيد
اولين شب آرامش...

مي گفتن اين هيسترکتومي با هيسترکتومي که خانم ها انجام مي دن (مثلا وقتي رحم ... مادرم هم حرفام رو تاييد کرد اين هم 5 دقيقه طول کشيد و گفتن مرسي اقاي دانيال تموم .... البته الان که 18 روز مي گذره از هورمون تراپي و زوده براي ديدن تغييرات، اطرافيان بهم ..... انشاالله که هممون مورد لطف خدا قرار بگيريم و اوني که به صلاحمونه اتفاق بيافته.

آدرس : کليک کنيد
آرام دلم

آرام دلم - من پشت کردم به همه دنياتاروبه توسجاده بندازم... - آرام دلم. ... بدست بياريم بايد ياد بگيريم چيزهاي روهم بديم .... ميخونم وصلواتي هم ضميمه ش ميکنم(تو هم خوندن اين دعاواين ذکرافضل روازخودت دريغ نکن. .... ولي درعجبم که توباهمان سفره خالي سيرميشوي وآنان با آن همه رنگارنگي ..... من ترنم ترانه هستي را تقد يمت ميکنم تونيز.

آدرس : کليک کنيد
من و تنهاييهام

من و تنهاييهام - شرط عاشق اين نيست که با يک دل دو دل برداشتن! ... کاش مي شد ياد بگيريم در مقابل کارهامون براي ديگرون منت نزاريم... کاش مي شد ياد ... کاش مي شد، که اگه مي شد نه من تورو نه تو منو از هم نمي رنجونديم. ... کاش ميشد سهم من از با تو بودن تنها آرامش و عشق باشد نه دلتنگي و انتظار. ..... انقدر رو آدم فشار مي ياد كه واقعا هنگ مي كني.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس آموزنده، پيامک فلسفي، جملات زيبا، گل واژه الهام بخش

11 آوريل 2015 ... که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي … : چه زيبا حرف مي .... الآن مشکلت چيه دوست من؟ .... در اين لحظه هواپيما ناگهان از زمين برخاست و سپس همه چيز آرام آرام به حالت عادي بازگشته و آرامش در ميان مسافران برقرار شد. .... اي زيباترين ترانه هستي ... ببخشيد فک کردم منظورتون تولدي بود که آرامش جان خواستن بگيرن! الان ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - Aliakbar.ir

خود مسلمان‌هايي هم که رسول الله (ص)، قرآن و مولا علي (ع) را قبول دارند، حتي اگر يک آيه را ... مثلاً طرف مي رفت داخل لگن مي نشست و بعد آرام آرام روي سر و گردن به نيت غسل ... الآن که شما دوش را باز مي کنيد و با سرعت آب روي شما ريخته مي شود، آب مي آيد و ..... 1- آيا اين که بعضي ها موسيقي را به دو بخش حلال و حرام تقسيم کرده اند درست است؟

آدرس : کليک کنيد
فرانسه آسان

22 مه 2014 ... من آرام مهر دانشجوي کارشناسي ارشد زبان و ادبيات انگليسي هستم و فعلا روي پايان .... مي خوان فرانسه ياد بگيرن نسبت به انگليسي پايين هست خيلي ها الان دنبال ... آهنگ ديگه اي گوش ندادم مطئنم خيلي از شماها هم با اين آهنگ آشنايي داريد.

آدرس : کليک کنيد
هيس! فرياد نزن

بايد به شکرانه ي لحظه لحظه با هم بودنمان جشن بگيريم ... درست همون لحظه دريا با اون همه ابهت و غرور و ادعا در مقابل آرامش آغوش تو به زانو ميفته يا بهتر بگم در مقابل عشق.

آدرس : کليک کنيد
تماس با ما | مجله پنجره خلاقيت

20 سپتامبر 2013 ... اختراع او، يک قايق آبي بود که در آن چهار نوازنده? مصنوعي موسيقي براي ... امثال اينا زيادن و شما هم اکثرا با اونا صحبت ميکنيد. .... علي اکبر عليزاده(آرام) .... لطفا شماره تماس خود را به سامانه ????????? پيانک کنيد تا با شما تماس بگيريم و اين مشکل را حل کنيم. .... واقعا زندگي سخته با اين وضعيتي که الان تو شهر ماحاکمه.

آدرس : کليک کنيد
اولين شب آرامش...

مي گفتن اين هيسترکتومي با هيسترکتومي که خانم ها انجام مي دن (مثلا وقتي رحم ... مادرم هم حرفام رو تاييد کرد اين هم 5 دقيقه طول کشيد و گفتن مرسي اقاي دانيال تموم .... البته الان که 18 روز مي گذره از هورمون تراپي و زوده براي ديدن تغييرات، اطرافيان بهم ..... انشاالله که هممون مورد لطف خدا قرار بگيريم و اوني که به صلاحمونه اتفاق بيافته.

آدرس : کليک کنيد
آرام دلم

آرام دلم - من پشت کردم به همه دنياتاروبه توسجاده بندازم... - آرام دلم. ... بدست بياريم بايد ياد بگيريم چيزهاي روهم بديم .... ميخونم وصلواتي هم ضميمه ش ميکنم(تو هم خوندن اين دعاواين ذکرافضل روازخودت دريغ نکن. .... ولي درعجبم که توباهمان سفره خالي سيرميشوي وآنان با آن همه رنگارنگي ..... من ترنم ترانه هستي را تقد يمت ميکنم تونيز.

آدرس : کليک کنيد
من و تنهاييهام

من و تنهاييهام - شرط عاشق اين نيست که با يک دل دو دل برداشتن! ... کاش مي شد ياد بگيريم در مقابل کارهامون براي ديگرون منت نزاريم... کاش مي شد ياد ... کاش مي شد، که اگه مي شد نه من تورو نه تو منو از هم نمي رنجونديم. ... کاش ميشد سهم من از با تو بودن تنها آرامش و عشق باشد نه دلتنگي و انتظار. ..... انقدر رو آدم فشار مي ياد كه واقعا هنگ مي كني.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس آموزنده، پيامک فلسفي، جملات زيبا، گل واژه الهام بخش

11 آوريل 2015 ... که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي … : چه زيبا حرف مي .... الآن مشکلت چيه دوست من؟ .... در اين لحظه هواپيما ناگهان از زمين برخاست و سپس همه چيز آرام آرام به حالت عادي بازگشته و آرامش در ميان مسافران برقرار شد. .... اي زيباترين ترانه هستي ... ببخشيد فک کردم منظورتون تولدي بود که آرامش جان خواستن بگيرن! الان ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - Aliakbar.ir

خود مسلمان‌هايي هم که رسول الله (ص)، قرآن و مولا علي (ع) را قبول دارند، حتي اگر يک آيه را ... مثلاً طرف مي رفت داخل لگن مي نشست و بعد آرام آرام روي سر و گردن به نيت غسل ... الآن که شما دوش را باز مي کنيد و با سرعت آب روي شما ريخته مي شود، آب مي آيد و ..... 1- آيا اين که بعضي ها موسيقي را به دو بخش حلال و حرام تقسيم کرده اند درست است؟

آدرس : کليک کنيد
فرانسه آسان

22 مه 2014 ... من آرام مهر دانشجوي کارشناسي ارشد زبان و ادبيات انگليسي هستم و فعلا روي پايان .... مي خوان فرانسه ياد بگيرن نسبت به انگليسي پايين هست خيلي ها الان دنبال ... آهنگ ديگه اي گوش ندادم مطئنم خيلي از شماها هم با اين آهنگ آشنايي داريد.

آدرس : کليک کنيد
هيس! فرياد نزن

بايد به شکرانه ي لحظه لحظه با هم بودنمان جشن بگيريم ... درست همون لحظه دريا با اون همه ابهت و غرور و ادعا در مقابل آرامش آغوش تو به زانو ميفته يا بهتر بگم در مقابل عشق.

آدرس : کليک کنيد
تماس با ما | مجله پنجره خلاقيت

20 سپتامبر 2013 ... اختراع او، يک قايق آبي بود که در آن چهار نوازنده? مصنوعي موسيقي براي ... امثال اينا زيادن و شما هم اکثرا با اونا صحبت ميکنيد. .... علي اکبر عليزاده(آرام) .... لطفا شماره تماس خود را به سامانه ????????? پيانک کنيد تا با شما تماس بگيريم و اين مشکل را حل کنيم. .... واقعا زندگي سخته با اين وضعيتي که الان تو شهر ماحاکمه.

آدرس : کليک کنيد
اولين شب آرامش...

مي گفتن اين هيسترکتومي با هيسترکتومي که خانم ها انجام مي دن (مثلا وقتي رحم ... مادرم هم حرفام رو تاييد کرد اين هم 5 دقيقه طول کشيد و گفتن مرسي اقاي دانيال تموم .... البته الان که 18 روز مي گذره از هورمون تراپي و زوده براي ديدن تغييرات، اطرافيان بهم ..... انشاالله که هممون مورد لطف خدا قرار بگيريم و اوني که به صلاحمونه اتفاق بيافته.

آدرس : کليک کنيد
آرام دلم

آرام دلم - من پشت کردم به همه دنياتاروبه توسجاده بندازم... - آرام دلم. ... بدست بياريم بايد ياد بگيريم چيزهاي روهم بديم .... ميخونم وصلواتي هم ضميمه ش ميکنم(تو هم خوندن اين دعاواين ذکرافضل روازخودت دريغ نکن. .... ولي درعجبم که توباهمان سفره خالي سيرميشوي وآنان با آن همه رنگارنگي ..... من ترنم ترانه هستي را تقد يمت ميکنم تونيز.

آدرس : کليک کنيد
تکنيک ها - داستانهاي واقعي از "راز" - بلاگفا

بايد اينجوري باشه که خدايا وجود اين شخص رو سرشار از عشق آرامش و شادي کن. ..... بياييد ترديد و شک را به عنوان يک دوست در نظر بگيريم نه يک دشمن و از او به عنوان کنجکاوي .... از دست آنها ناراحت نشويد، آنها هم با باورهايي که ديگران بر آنها تحميل کرده اند بزرگ شده ..... از ساعت 11 تا الان همش فکر ميکردم به تحولي که در اين يک ماه داشتم .

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي اين روز هاي من

ميخواهيم همگي با هم تا عيد پوستي بسيااااااااااار زيبا و درخشان, دست ها و پاهايي نرم و لطيف و ... واسه اونايي که الان ميان ميگن ما 8 تا ليوان اب ميخوريم هي ميريم گلاب بهروتون! ... يه موسيقي بي کلام زيبا رو کنار دستتون داشته باشين و روحتونو باهاش تازه کنين. ... براي روح زيباتون دنيا دنيا ارامش و براي بدن زيباتون سلامتي ارزو ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
راه آرامش - شبکه دو

تبيين سبک زندگي فاطمي در «راه آرامش» نوروزي ... آلبوم راه آرامش .... مصداقش هم وقار و عفت در خانواده هايي هست که واقعا با ايمان هستند در حالي که اين حريص بودن و تحريک در .... بودکه خانم دکتر نزاشتن اون خانم کامل مطرح کننداين بودکه اکثراقايون الان تيپ .... اين برنامه رو دانلود کنين و يا از سروش سيما با شماره 24960 تماس بگيرين تا ...

آدرس : کليک کنيد
تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم ...

تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم؟ ... شروع به گريه کرد و نتوانستيد به روش هاي معمول آرام کردن کودک، او را آرام کنيد و يا گريه ... نه بچه در ماه هفتم يه نفر هم از اون يکي لپش محکم بوسيد اونم شد مثل اين يکي ولي حالا خوب ... بادام دادم چند تا جوش پيدا شد ولي الان خوبه ايا بچه من واقعا حساس به محصولات گاويه ؟

آدرس : کليک کنيد
آدم کوچولوها - پستي براي مادران عصباني 5

جديدا هم با توسل به گاز گرفتن زور ميگه و اسباب بازيهاي ديگرون رو مي گيره. ... حالا امروز با فکر کردن به اين تاپيک هر بار کاري کرده که عصبانيم کرده فکر کردم من مي تونم عصبانيتمو .... ...ميخواست بره مهد کودک قرار بود تو مهد کودک براش تولد بگيرن . ... الان که بچم داره کار اشتباهي ميکنه بايد با آرامش تذکر بدممواظب باشم داد نزنم

آدرس : کليک کنيد
فرشتگان - مدد مولا

گفتم بلند شدم بعد از نماز رفتم پارک و براي خودم با اين وسيله ها کلي ورزش کردم و لذت بردم . ... با ديگران شريک شويد و به اين ترتيب براي خودتون يه جشن کوچيک بگيرين و ..... ما هم با فرشته ها همينطوريه،يعني تا وقتي هي بگيم ،من الان بايد چيکار کنم؟ ... آرامش دارم به اين موسيقي گوش مي کنم به شما هم پيشنهاد ميدم اينکار رو بکنين .

آدرس : کليک کنيد
دهکده ي آرامش - راز شاد بودن و آرامش من

آهنگ هم نشديم، دو نفر بهمون گوش کنن! - مانيتور هم نشديم ... فرزند آخر هم نشديم که با داداش بزرگمون بريم بيرون دور بزنيم و حالشو ببريم! ...... فکر ميکنن عاشق همن و با هم ارتباط دوستي دارن همين الان هم اين کارو پيش بگيرين ايشالله خدا کمکتون ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
مرتضي پاشايي : اين شايعات بالاخره من را مي کشد

اما همه چيز بعد از ضبط کليپم در اولين آلبوم تصويري موسيقي پاپ تغير کرد. ... آن هايي که تجربه يک بيماري کوچک معده را دارند به خوبي مي دانند کنار آمدن با اين بيماري ساده نيست .... زيبات واسمون بخوني ما هم از پرتوي اين صداي زيبا آرامش بگيريم(پيروز ميشي ميدونم=تو ميتوني) .... من سرابم و بخدا که الان هرچي ميگم از روي صداقته.

آدرس : کليک کنيد
تکنيک ها - داستانهاي واقعي از "راز" - بلاگفا

بايد اينجوري باشه که خدايا وجود اين شخص رو سرشار از عشق آرامش و شادي کن. ..... بياييد ترديد و شک را به عنوان يک دوست در نظر بگيريم نه يک دشمن و از او به عنوان کنجکاوي .... از دست آنها ناراحت نشويد، آنها هم با باورهايي که ديگران بر آنها تحميل کرده اند بزرگ شده ..... از ساعت 11 تا الان همش فکر ميکردم به تحولي که در اين يک ماه داشتم .

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي اين روز هاي من

ميخواهيم همگي با هم تا عيد پوستي بسيااااااااااار زيبا و درخشان, دست ها و پاهايي نرم و لطيف و ... واسه اونايي که الان ميان ميگن ما 8 تا ليوان اب ميخوريم هي ميريم گلاب بهروتون! ... يه موسيقي بي کلام زيبا رو کنار دستتون داشته باشين و روحتونو باهاش تازه کنين. ... براي روح زيباتون دنيا دنيا ارامش و براي بدن زيباتون سلامتي ارزو ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
راه آرامش - شبکه دو

تبيين سبک زندگي فاطمي در «راه آرامش» نوروزي ... آلبوم راه آرامش .... مصداقش هم وقار و عفت در خانواده هايي هست که واقعا با ايمان هستند در حالي که اين حريص بودن و تحريک در .... بودکه خانم دکتر نزاشتن اون خانم کامل مطرح کننداين بودکه اکثراقايون الان تيپ .... اين برنامه رو دانلود کنين و يا از سروش سيما با شماره 24960 تماس بگيرين تا ...

آدرس : کليک کنيد
تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم ...

تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم؟ ... شروع به گريه کرد و نتوانستيد به روش هاي معمول آرام کردن کودک، او را آرام کنيد و يا گريه ... نه بچه در ماه هفتم يه نفر هم از اون يکي لپش محکم بوسيد اونم شد مثل اين يکي ولي حالا خوب ... بادام دادم چند تا جوش پيدا شد ولي الان خوبه ايا بچه من واقعا حساس به محصولات گاويه ؟

آدرس : کليک کنيد
آدم کوچولوها - پستي براي مادران عصباني 5

جديدا هم با توسل به گاز گرفتن زور ميگه و اسباب بازيهاي ديگرون رو مي گيره. ... حالا امروز با فکر کردن به اين تاپيک هر بار کاري کرده که عصبانيم کرده فکر کردم من مي تونم عصبانيتمو .... ...ميخواست بره مهد کودک قرار بود تو مهد کودک براش تولد بگيرن . ... الان که بچم داره کار اشتباهي ميکنه بايد با آرامش تذکر بدممواظب باشم داد نزنم

آدرس : کليک کنيد
فرشتگان - مدد مولا

گفتم بلند شدم بعد از نماز رفتم پارک و براي خودم با اين وسيله ها کلي ورزش کردم و لذت بردم . ... با ديگران شريک شويد و به اين ترتيب براي خودتون يه جشن کوچيک بگيرين و ..... ما هم با فرشته ها همينطوريه،يعني تا وقتي هي بگيم ،من الان بايد چيکار کنم؟ ... آرامش دارم به اين موسيقي گوش مي کنم به شما هم پيشنهاد ميدم اينکار رو بکنين .

آدرس : کليک کنيد
دهکده ي آرامش - راز شاد بودن و آرامش من

آهنگ هم نشديم، دو نفر بهمون گوش کنن! - مانيتور هم نشديم ... فرزند آخر هم نشديم که با داداش بزرگمون بريم بيرون دور بزنيم و حالشو ببريم! ...... فکر ميکنن عاشق همن و با هم ارتباط دوستي دارن همين الان هم اين کارو پيش بگيرين ايشالله خدا کمکتون ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
مرتضي پاشايي : اين شايعات بالاخره من را مي کشد

اما همه چيز بعد از ضبط کليپم در اولين آلبوم تصويري موسيقي پاپ تغير کرد. ... آن هايي که تجربه يک بيماري کوچک معده را دارند به خوبي مي دانند کنار آمدن با اين بيماري ساده نيست .... زيبات واسمون بخوني ما هم از پرتوي اين صداي زيبا آرامش بگيريم(پيروز ميشي ميدونم=تو ميتوني) .... من سرابم و بخدا که الان هرچي ميگم از روي صداقته.

آدرس : کليک کنيد
تکنيک ها - داستانهاي واقعي از "راز" - بلاگفا

بايد اينجوري باشه که خدايا وجود اين شخص رو سرشار از عشق آرامش و شادي کن. ..... بياييد ترديد و شک را به عنوان يک دوست در نظر بگيريم نه يک دشمن و از او به عنوان کنجکاوي .... از دست آنها ناراحت نشويد، آنها هم با باورهايي که ديگران بر آنها تحميل کرده اند بزرگ شده ..... از ساعت 11 تا الان همش فکر ميکردم به تحولي که در اين يک ماه داشتم .

آدرس : کليک کنيد
ماجراهاي اين روز هاي من

ميخواهيم همگي با هم تا عيد پوستي بسيااااااااااار زيبا و درخشان, دست ها و پاهايي نرم و لطيف و ... واسه اونايي که الان ميان ميگن ما 8 تا ليوان اب ميخوريم هي ميريم گلاب بهروتون! ... يه موسيقي بي کلام زيبا رو کنار دستتون داشته باشين و روحتونو باهاش تازه کنين. ... براي روح زيباتون دنيا دنيا ارامش و براي بدن زيباتون سلامتي ارزو ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
راه آرامش - شبکه دو

تبيين سبک زندگي فاطمي در «راه آرامش» نوروزي ... آلبوم راه آرامش .... مصداقش هم وقار و عفت در خانواده هايي هست که واقعا با ايمان هستند در حالي که اين حريص بودن و تحريک در .... بودکه خانم دکتر نزاشتن اون خانم کامل مطرح کننداين بودکه اکثراقايون الان تيپ .... اين برنامه رو دانلود کنين و يا از سروش سيما با شماره 24960 تماس بگيرين تا ...

آدرس : کليک کنيد
تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم ...

تشخيص بيماري کودکان : چه زماني بايد با پزشک تماس بگيريم؟ ... شروع به گريه کرد و نتوانستيد به روش هاي معمول آرام کردن کودک، او را آرام کنيد و يا گريه ... نه بچه در ماه هفتم يه نفر هم از اون يکي لپش محکم بوسيد اونم شد مثل اين يکي ولي حالا خوب ... بادام دادم چند تا جوش پيدا شد ولي الان خوبه ايا بچه من واقعا حساس به محصولات گاويه ؟

آدرس : کليک کنيد
آدم کوچولوها - پستي براي مادران عصباني 5

جديدا هم با توسل به گاز گرفتن زور ميگه و اسباب بازيهاي ديگرون رو مي گيره. ... حالا امروز با فکر کردن به اين تاپيک هر بار کاري کرده که عصبانيم کرده فکر کردم من مي تونم عصبانيتمو .... ...ميخواست بره مهد کودک قرار بود تو مهد کودک براش تولد بگيرن . ... الان که بچم داره کار اشتباهي ميکنه بايد با آرامش تذکر بدممواظب باشم داد نزنم

آدرس : کليک کنيد
فرشتگان - مدد مولا

گفتم بلند شدم بعد از نماز رفتم پارک و براي خودم با اين وسيله ها کلي ورزش کردم و لذت بردم . ... با ديگران شريک شويد و به اين ترتيب براي خودتون يه جشن کوچيک بگيرين و ..... ما هم با فرشته ها همينطوريه،يعني تا وقتي هي بگيم ،من الان بايد چيکار کنم؟ ... آرامش دارم به اين موسيقي گوش مي کنم به شما هم پيشنهاد ميدم اينکار رو بکنين .

آدرس : کليک کنيد
دهکده ي آرامش - راز شاد بودن و آرامش من

آهنگ هم نشديم، دو نفر بهمون گوش کنن! - مانيتور هم نشديم ... فرزند آخر هم نشديم که با داداش بزرگمون بريم بيرون دور بزنيم و حالشو ببريم! ...... فکر ميکنن عاشق همن و با هم ارتباط دوستي دارن همين الان هم اين کارو پيش بگيرين ايشالله خدا کمکتون ميکنه.

آدرس : کليک کنيد
مرتضي پاشايي : اين شايعات بالاخره من را مي کشد

اما همه چيز بعد از ضبط کليپم در اولين آلبوم تصويري موسيقي پاپ تغير کرد. ... آن هايي که تجربه يک بيماري کوچک معده را دارند به خوبي مي دانند کنار آمدن با اين بيماري ساده نيست .... زيبات واسمون بخوني ما هم از پرتوي اين صداي زيبا آرامش بگيريم(پيروز ميشي ميدونم=تو ميتوني) .... من سرابم و بخدا که الان هرچي ميگم از روي صداقته.

آدرس : کليک کنيد



الآن هم با اين آهنگ آرامش بگيرين
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 10,223
  • بازدید کلی : 95,793