loading...
جست و جو خودکار
Admin بازدید : 119 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
کرار: به خاطر بندهايي از قرارداد با استقلال توافق نکردم

خلاصه اي از مطلب :

هافبک عراقي استقلال اعلم کرد هنوز با اين باشگاه توافق نکرده است.


ادامه اين مطلب : کرار: به خاطر بندهايي از قرارداد با استقلال توافق نکردم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم

13 ساعت قبل ... کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را ...

آدرس : کليک کنيد
کرار: همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم | شفقنا ورزشي: داغ ...

10 ساعت قبل ... کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کرار:اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!

12 ساعت قبل ... کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار فوتبال » جاسم کرار: هنوز هيچ توافقي با استقلال نداشته ام!

12 ساعت قبل ... بنده از همينجا اعلام ميكنم بخاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه نرسيدم و هيچ قراردادي رو امضاء نكردم ، انشاءالله بعد از ...

آدرس : کليک کنيد
خبرخوان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، منوچهري در ليگ دوازدهم و صادقي براي سال هاي زياد با فرهاد مجيدي هم بازي ... جاسم کرار: هنوز هيچ توافقي با استقلال نداشته ام! ... بنده از همينجا اعلام ميکنم بخاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه نرسيدم و هيچ قراردادي رو امضاء نکردم ، انشاءالله بعد از مذاکره اي که فردا خواهيم داشت هر چه به صلاح ...

آدرس : کليک کنيد
کرار: هيچ قراردادي با استقلال امضا نکرده ام! - باشگاه خبرنگاران جوان

13 ساعت قبل ... کرار با تغيير بندهايي از قرارداد خود مخالف است ... کنم که به خاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه نرسيدم و هيچ قراردادي را امضاء نكردم ، انشاءالله بعد از مذاكره اي كه فردا خواهيم داشت هر چه به صلاح طرفين باشد ...

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - توافق اوليه استقلال با کرار و اضافه شدن چند بند به قرارداد

3 روز پيش ... توافق اوليه استقلال با کرار و اضافه شدن چند بند به قرارداد ... صورت گرفت، قرار است بندهايي به قرارداد کرار اضافه شود و مدير برنامه‌هاي اين بازيکن ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - خبر پارسي جو

کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!» خبرآنلاين - ?? ... آينده پيراهن استقلال را به تن مي کند. کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: « بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال .

آدرس : کليک کنيد
کرار يک فصل ديگر در استقلال ماندني شد - پارس فوتبال

3 روز پيش ... به خاطر بسپار ... مديربرنامه هاي هافبک عراقي استقلال از ادامه همکاري کرار با استقلال خبر داد. ... علاقه شخصي کرار هم اين است که در استقلال به کارش ادامه دهد. وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين ... نيست | با سايپا توافق نکردم | سرپرست جديد استقلال مشخص شد.

آدرس : کليک کنيد
کرار: هيچ قراردادي با استقلال امضا نکرده ام! - سايت تخصصي اخبار ...

10 ساعت قبل ... گروه ورزش اسپورت نيوز جوان جاسم کرار بازيکن تيم فوتبال استقلال در صفحه ... کنم که به خاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه ... را امضاء نكردم ، انشاءالله بعد از مذاكره اي كه فردا خواهيم داشت هر چه به صلاح ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال

مسئولان استقلال که با جاسم کرار به توافق رسيده اند همچنان علاقمند به جذب محسن مسلمان نيز هستند. ... بندهايي که به اين قرارداد اضافه شده دو طرف به بحث و تبادل پرداختم و با توافق درخصوص ... عملکرد کرار در فصل آينده را مدنظر قرار داده بود که البته خيلي از آنها به خاطر بي‌پولي باشگاه به‌وجود آمد. ..... جو?بار?:?ک ثان?ه هم با س?دج?ل صحبت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::..

وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين بازيکن حاشيه ... بخاطر هواداران ماندم ... وي در صورتيکه با باشگاه استقلال به توافق برسد،براي دريافت رضايتنامه خود از باشگاه سپاهان اقدام مي کند ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سالهاي ديگه بخوانش شايد خودش نياد .

آدرس : کليک کنيد
آخرين خبرهاي منبع خبري خبر آنلاين - خبرياب

کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!» جاسم کرار مي گويد هيچ قراردادي با استقلالي ها امضا نکرده است. به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ ...

آدرس : کليک کنيد
نتلي - قرارداد 3 ميلياردي آندو با تيم جديدش | جستجو | - netly

جستجوگري اين روزنامه براي انتشار بندهاي قرارداد کي روش قابل تقدير است. فکت شيت ... اگر اين بار هم قصه تمديد قرارداد او با آبي ها کمي طول کشيد به خاطر همين مسئله بود. استقلالي ها ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سا بعد از هاشم .... حيدري با استقلال به توافق رسيد/عقد قرارداد طي دو روز آينده. به گزارش  ...

آدرس : کليک کنيد
از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهاني ها برگشتم/ سال گذشته 200 ...

29 ژوئن 2015 ... دروازه بان سپاهان گفت:من با تيمي که مي خواهم به آن بروم، به توافق ... اولويتم را اين تيم قرار دادم وگرنه الان با تيم جديدم قرارداد بسته بودم و تمريناتم را هم آغاز کرده بودم. اينکه من اصفهان را ترک کردم و با باشگاههاي ديگر مذاکره کردم به خاطر اين ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است/ نبايد ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال تهران @fctaj.ir Instagram photos | Websta (Webstagram)

mehrdad_davodyan @alipvtaj اين بياني که بخاطر يه پيکان رفت تيم لنگ حالا چطور .... بزاره و مثل سالهاي پيش از پشت پرده استقلالو نابود نکنه ، پرويز قطعا ميتونه موفق باشه 2h .... چطور شد كه بعد از حرف و حديث‌هاي فراوان با استقلال به توافق رسيدي؟ ..... وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار ...

آدرس : کليک کنيد
کرار يک فصل ديگر در استقلال ماندني شد - پارس فوتبال

3 روز پيش ... به خاطر بسپار ... مديربرنامه هاي هافبک عراقي استقلال از ادامه همکاري کرار با استقلال خبر داد. ... علاقه شخصي کرار هم اين است که در استقلال به کارش ادامه دهد. وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين ... نيست | با سايپا توافق نکردم | سرپرست جديد استقلال مشخص شد.

آدرس : کليک کنيد
کرار: هيچ قراردادي با استقلال امضا نکرده ام! - سايت تخصصي اخبار ...

10 ساعت قبل ... گروه ورزش اسپورت نيوز جوان جاسم کرار بازيکن تيم فوتبال استقلال در صفحه ... کنم که به خاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه ... را امضاء نكردم ، انشاءالله بعد از مذاكره اي كه فردا خواهيم داشت هر چه به صلاح ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال

مسئولان استقلال که با جاسم کرار به توافق رسيده اند همچنان علاقمند به جذب محسن مسلمان نيز هستند. ... بندهايي که به اين قرارداد اضافه شده دو طرف به بحث و تبادل پرداختم و با توافق درخصوص ... عملکرد کرار در فصل آينده را مدنظر قرار داده بود که البته خيلي از آنها به خاطر بي‌پولي باشگاه به‌وجود آمد. ..... جو?بار?:?ک ثان?ه هم با س?دج?ل صحبت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::..

وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين بازيکن حاشيه ... بخاطر هواداران ماندم ... وي در صورتيکه با باشگاه استقلال به توافق برسد،براي دريافت رضايتنامه خود از باشگاه سپاهان اقدام مي کند ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سالهاي ديگه بخوانش شايد خودش نياد .

آدرس : کليک کنيد
آخرين خبرهاي منبع خبري خبر آنلاين - خبرياب

کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!» جاسم کرار مي گويد هيچ قراردادي با استقلالي ها امضا نکرده است. به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ ...

آدرس : کليک کنيد
نتلي - قرارداد 3 ميلياردي آندو با تيم جديدش | جستجو | - netly

جستجوگري اين روزنامه براي انتشار بندهاي قرارداد کي روش قابل تقدير است. فکت شيت ... اگر اين بار هم قصه تمديد قرارداد او با آبي ها کمي طول کشيد به خاطر همين مسئله بود. استقلالي ها ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سا بعد از هاشم .... حيدري با استقلال به توافق رسيد/عقد قرارداد طي دو روز آينده. به گزارش  ...

آدرس : کليک کنيد
از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهاني ها برگشتم/ سال گذشته 200 ...

29 ژوئن 2015 ... دروازه بان سپاهان گفت:من با تيمي که مي خواهم به آن بروم، به توافق ... اولويتم را اين تيم قرار دادم وگرنه الان با تيم جديدم قرارداد بسته بودم و تمريناتم را هم آغاز کرده بودم. اينکه من اصفهان را ترک کردم و با باشگاههاي ديگر مذاکره کردم به خاطر اين ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است/ نبايد ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال تهران @fctaj.ir Instagram photos | Websta (Webstagram)

mehrdad_davodyan @alipvtaj اين بياني که بخاطر يه پيکان رفت تيم لنگ حالا چطور .... بزاره و مثل سالهاي پيش از پشت پرده استقلالو نابود نکنه ، پرويز قطعا ميتونه موفق باشه 2h .... چطور شد كه بعد از حرف و حديث‌هاي فراوان با استقلال به توافق رسيدي؟ ..... وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار ...

آدرس : کليک کنيد
کرار يک فصل ديگر در استقلال ماندني شد - پارس فوتبال

3 روز پيش ... به خاطر بسپار ... مديربرنامه هاي هافبک عراقي استقلال از ادامه همکاري کرار با استقلال خبر داد. ... علاقه شخصي کرار هم اين است که در استقلال به کارش ادامه دهد. وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين ... نيست | با سايپا توافق نکردم | سرپرست جديد استقلال مشخص شد.

آدرس : کليک کنيد
کرار: هيچ قراردادي با استقلال امضا نکرده ام! - سايت تخصصي اخبار ...

10 ساعت قبل ... گروه ورزش اسپورت نيوز جوان جاسم کرار بازيکن تيم فوتبال استقلال در صفحه ... کنم که به خاطر تغيير يافتن بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با باشگاه ... را امضاء نكردم ، انشاءالله بعد از مذاكره اي كه فردا خواهيم داشت هر چه به صلاح ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار استقلال

مسئولان استقلال که با جاسم کرار به توافق رسيده اند همچنان علاقمند به جذب محسن مسلمان نيز هستند. ... بندهايي که به اين قرارداد اضافه شده دو طرف به بحث و تبادل پرداختم و با توافق درخصوص ... عملکرد کرار در فصل آينده را مدنظر قرار داده بود که البته خيلي از آنها به خاطر بي‌پولي باشگاه به‌وجود آمد. ..... جو?بار?:?ک ثان?ه هم با س?دج?ل صحبت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::..

وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار قرار دهند تا اين بازيکن حاشيه ... بخاطر هواداران ماندم ... وي در صورتيکه با باشگاه استقلال به توافق برسد،براي دريافت رضايتنامه خود از باشگاه سپاهان اقدام مي کند ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سالهاي ديگه بخوانش شايد خودش نياد .

آدرس : کليک کنيد
آخرين خبرهاي منبع خبري خبر آنلاين - خبرياب

کرار زير ميز بازي زد؟/«همين جا اعلام مي کنم با استقلال توافق نکردم!» جاسم کرار مي گويد هيچ قراردادي با استقلالي ها امضا نکرده است. به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ ...

آدرس : کليک کنيد
نتلي - قرارداد 3 ميلياردي آندو با تيم جديدش | جستجو | - netly

جستجوگري اين روزنامه براي انتشار بندهاي قرارداد کي روش قابل تقدير است. فکت شيت ... اگر اين بار هم قصه تمديد قرارداد او با آبي ها کمي طول کشيد به خاطر همين مسئله بود. استقلالي ها ... با توجه به سنش ديگه فکر نکنم بتونه برگرده يا اگرم سا بعد از هاشم .... حيدري با استقلال به توافق رسيد/عقد قرارداد طي دو روز آينده. به گزارش  ...

آدرس : کليک کنيد
از اصفهان رفته بودم و با تماس سپاهاني ها برگشتم/ سال گذشته 200 ...

29 ژوئن 2015 ... دروازه بان سپاهان گفت:من با تيمي که مي خواهم به آن بروم، به توافق ... اولويتم را اين تيم قرار دادم وگرنه الان با تيم جديدم قرارداد بسته بودم و تمريناتم را هم آغاز کرده بودم. اينکه من اصفهان را ترک کردم و با باشگاههاي ديگر مذاکره کردم به خاطر اين ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است/ نبايد ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال تهران @fctaj.ir Instagram photos | Websta (Webstagram)

mehrdad_davodyan @alipvtaj اين بياني که بخاطر يه پيکان رفت تيم لنگ حالا چطور .... بزاره و مثل سالهاي پيش از پشت پرده استقلالو نابود نکنه ، پرويز قطعا ميتونه موفق باشه 2h .... چطور شد كه بعد از حرف و حديث‌هاي فراوان با استقلال به توافق رسيدي؟ ..... وي درباره اينکه گفته مي شود استقلالي قصد دارند بندهايي را در قرارداد کرار ...

آدرس : کليک کنيد
آکانيوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمي,اخبار خبرگزاري ها

... مهره‌هاي جوان‌تري هم داشت که آن روزها به خاطر چهره‌شان خيلي مورد توجه نشريات بودند. .... فوتبال ايران > ليگ برتر - «امشب مراسم افطاري مهندس پرهام شرکت نکردم تا .... استارت خورد و به مرور با جذب بازيکنان جديد و تمديد قرارداد بازيکنان قديمي سر و شکل بهتري پيدا. ... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد.

آدرس : کليک کنيد
Esteghlali | فيس‌بوک - به فيس بوک خوش آمديد - Facebook

پرسپوليس به خاطر تخلف در حضور خلعتبري در اين تيم ممکن است جريمه .... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد. .... طرفداري- طبق صحبت‌هايي که در جلسه امروز صورت گرفت، قرار است بندهايي به قرارداد کرار اضافه شود.با ...... گفت: من هيچ صحبتي درباره سيدجلال حسيني نکردم و با او هيچ جلسه اي نداشتم.

آدرس : کليک کنيد
اشاعه ظن حق | اخبار ايران و جهان | صفحه ?

کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را امضا نکردم.

آدرس : کليک کنيد
يزداني: استقلال نياز به مربي بزرگتري از صالح دارد/ امثال پاشازاده ...

29 ژوئن 2015 ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است ... الان هم قراردادي يک ساله با آکادمي فوتبال دارم که سرمايه گذاري و امکانات بسيار خوبي دارد. ... پيشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا ابتدا مدعي بود باشگاه ... مي کنم و قدردان محبت هايشان هستم اما در آن مورد خاص با ايشان مشورت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
دل من از فولادي ها پر است / اولويت من رفتن به استقلال است اما ... - جام نيوز

7 ژوئن 2015 ... يعني اگر عليرضا منصوريان به استقلال برود با توجه به سابقه همکاري تو ... همه مي‌دانند که من منصوريان را دوست دارم و به خاطر موفقيت‌هايش در نفت به او ... شما بهتر مي‌دانيد قرارداد داخلي تا الان معتبر است اما اينکه اسکوچيچ ... چرا بازي نکنم؟ ... توافق پشت پرده سرمربي محبوب با استقلالي ها؛ ستاره هاي نفت در راه رفتن.

آدرس : کليک کنيد
روزنامه گل - سرفصل

22 ژوئن 2015 ... استقلال مذاكره با گزينه خارجي توافق با گزينه داخلي ... بازيكنان سربازي كه ليگ گذشته به خاطر كارت‌هاي سربازي‌شان حسابي .... قرارداد شركت آل اشپورت با فدراسيون فوتبال ايران رو به اتمام است و .... و به خاطر زد و بندها و دلالي‌ها بيرون خط مانده‌اند وگرنه گور باباي همه‌شان. .... سوبله‌چوبله به يك شرط جاسم كرار را مي‌خواهد.

آدرس : کليک کنيد
آکانيوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمي,اخبار خبرگزاري ها

... مهره‌هاي جوان‌تري هم داشت که آن روزها به خاطر چهره‌شان خيلي مورد توجه نشريات بودند. .... فوتبال ايران > ليگ برتر - «امشب مراسم افطاري مهندس پرهام شرکت نکردم تا .... استارت خورد و به مرور با جذب بازيکنان جديد و تمديد قرارداد بازيکنان قديمي سر و شکل بهتري پيدا. ... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد.

آدرس : کليک کنيد
Esteghlali | فيس‌بوک - به فيس بوک خوش آمديد - Facebook

پرسپوليس به خاطر تخلف در حضور خلعتبري در اين تيم ممکن است جريمه .... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد. .... طرفداري- طبق صحبت‌هايي که در جلسه امروز صورت گرفت، قرار است بندهايي به قرارداد کرار اضافه شود.با ...... گفت: من هيچ صحبتي درباره سيدجلال حسيني نکردم و با او هيچ جلسه اي نداشتم.

آدرس : کليک کنيد
اشاعه ظن حق | اخبار ايران و جهان | صفحه ?

کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را امضا نکردم.

آدرس : کليک کنيد
يزداني: استقلال نياز به مربي بزرگتري از صالح دارد/ امثال پاشازاده ...

29 ژوئن 2015 ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است ... الان هم قراردادي يک ساله با آکادمي فوتبال دارم که سرمايه گذاري و امکانات بسيار خوبي دارد. ... پيشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا ابتدا مدعي بود باشگاه ... مي کنم و قدردان محبت هايشان هستم اما در آن مورد خاص با ايشان مشورت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
دل من از فولادي ها پر است / اولويت من رفتن به استقلال است اما ... - جام نيوز

7 ژوئن 2015 ... يعني اگر عليرضا منصوريان به استقلال برود با توجه به سابقه همکاري تو ... همه مي‌دانند که من منصوريان را دوست دارم و به خاطر موفقيت‌هايش در نفت به او ... شما بهتر مي‌دانيد قرارداد داخلي تا الان معتبر است اما اينکه اسکوچيچ ... چرا بازي نکنم؟ ... توافق پشت پرده سرمربي محبوب با استقلالي ها؛ ستاره هاي نفت در راه رفتن.

آدرس : کليک کنيد
روزنامه گل - سرفصل

22 ژوئن 2015 ... استقلال مذاكره با گزينه خارجي توافق با گزينه داخلي ... بازيكنان سربازي كه ليگ گذشته به خاطر كارت‌هاي سربازي‌شان حسابي .... قرارداد شركت آل اشپورت با فدراسيون فوتبال ايران رو به اتمام است و .... و به خاطر زد و بندها و دلالي‌ها بيرون خط مانده‌اند وگرنه گور باباي همه‌شان. .... سوبله‌چوبله به يك شرط جاسم كرار را مي‌خواهد.

آدرس : کليک کنيد
آکانيوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمي,اخبار خبرگزاري ها

... مهره‌هاي جوان‌تري هم داشت که آن روزها به خاطر چهره‌شان خيلي مورد توجه نشريات بودند. .... فوتبال ايران > ليگ برتر - «امشب مراسم افطاري مهندس پرهام شرکت نکردم تا .... استارت خورد و به مرور با جذب بازيکنان جديد و تمديد قرارداد بازيکنان قديمي سر و شکل بهتري پيدا. ... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد.

آدرس : کليک کنيد
Esteghlali | فيس‌بوک - به فيس بوک خوش آمديد - Facebook

پرسپوليس به خاطر تخلف در حضور خلعتبري در اين تيم ممکن است جريمه .... فوتبال ايران > ليگ برتر - جاسم کرار با استقلال به توافق رسيد. .... طرفداري- طبق صحبت‌هايي که در جلسه امروز صورت گرفت، قرار است بندهايي به قرارداد کرار اضافه شود.با ...... گفت: من هيچ صحبتي درباره سيدجلال حسيني نکردم و با او هيچ جلسه اي نداشتم.

آدرس : کليک کنيد
اشاعه ظن حق | اخبار ايران و جهان | صفحه ?

کرار اما با تکذيب اين خبر مي گويد: «بنده همين جا اعلام مي کنم به خاطر تغيير بندهايي از قرارداد به توافق نهايي با استقلال نرسيدم و هيچ قراردادش را امضا نکردم.

آدرس : کليک کنيد
يزداني: استقلال نياز به مربي بزرگتري از صالح دارد/ امثال پاشازاده ...

29 ژوئن 2015 ... حضور کرار در استقلال منوط به اجرايي شدن بندهاي قراردادش است ... الان هم قراردادي يک ساله با آکادمي فوتبال دارم که سرمايه گذاري و امکانات بسيار خوبي دارد. ... پيشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا ابتدا مدعي بود باشگاه ... مي کنم و قدردان محبت هايشان هستم اما در آن مورد خاص با ايشان مشورت نکردم.

آدرس : کليک کنيد
دل من از فولادي ها پر است / اولويت من رفتن به استقلال است اما ... - جام نيوز

7 ژوئن 2015 ... يعني اگر عليرضا منصوريان به استقلال برود با توجه به سابقه همکاري تو ... همه مي‌دانند که من منصوريان را دوست دارم و به خاطر موفقيت‌هايش در نفت به او ... شما بهتر مي‌دانيد قرارداد داخلي تا الان معتبر است اما اينکه اسکوچيچ ... چرا بازي نکنم؟ ... توافق پشت پرده سرمربي محبوب با استقلالي ها؛ ستاره هاي نفت در راه رفتن.

آدرس : کليک کنيد
روزنامه گل - سرفصل

22 ژوئن 2015 ... استقلال مذاكره با گزينه خارجي توافق با گزينه داخلي ... بازيكنان سربازي كه ليگ گذشته به خاطر كارت‌هاي سربازي‌شان حسابي .... قرارداد شركت آل اشپورت با فدراسيون فوتبال ايران رو به اتمام است و .... و به خاطر زد و بندها و دلالي‌ها بيرون خط مانده‌اند وگرنه گور باباي همه‌شان. .... سوبله‌چوبله به يك شرط جاسم كرار را مي‌خواهد.

آدرس : کليک کنيد



کرار: به خاطر بندهايي از قرارداد با استقلال توافق نکردم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 10,183
  • بازدید کلی : 95,753