loading...
جست و جو خودکار
Admin بازدید : 104 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم

خلاصه اي از مطلب :

رييس جمهوري دانشگاه ها را اميد جامعه براي رفع نيازمندي‌هاي فراوان و گوناگون موجود دانست و تصريح کرد: اعضاي جامعه دانشگاهي و علمي کشور به ويژه در اين مقطع حساس تاريخي ، مسئوليت سنگين‌تري براي رفع نيازهاي جامعه و هدايت آن به سمت اخلاقي‌تر و انساني‌تر شدن بر عهده دارند.


ادامه اين مطلب : هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

13 ساعت قبل ... هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ... کنيد، تاکيد کرد: دانشگاهي که ما مي‌خواهيم همين است؛ دانشگاه اعتدال که نه ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

13 ساعت قبل ... دانشگاه اعتدال مي خواهيم/ هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم... تسنيم - چهارشنبه ??:?? روحاني: هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم - اخبار فارسي.

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

13 ساعت قبل ... هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم. توضيحات: منبع خبر: خبرگزاري فارس: دسته: سياسي: منتشر ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

13 ساعت قبل ... هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ... کنيد، تاکيد کرد: دانشگاهي که ما مي خواهيم همين است؛ دانشگاه اعتدال که نه ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

12 ساعت قبل ... هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم. رييس جمهوري دانشگاه ها را اميد جامعه براي رفع نيازمندي‌هاي ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم دانشگاه ...

هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

رييس جمهوري دانشگاه ها را اميد جامعه براي رفع نيازمندي‌هاي فراوان و گوناگون موجود دانست و تصريح کرد: اعضاي جامعه دانشگاهي و علمي کشور به ويژه در اين مقطع حساس ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم صبح زود ...

8 ساعت قبل ... مذاکرات خدا صبح زود چهارشنبه هفدهم تير ماه 1394 خبر هر وقت متن لحظه به لحظه ... که هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم به سهم خودم مغرور شده و مباهات کردم. ... 5 ساعت پيش دانشگاه اعتدال مي خواهيم / فرزندان دلاور شما به خوبي از عزت و ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم سحر گاه ...

8 ساعت قبل ... مذاکرات دانشگاه سحر گاه چهارشنبه هفدهم تير ماه 1394 خبر هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم. ... 5 ساعت پيش دانشگاه اعتدال مي خواهيم / فرزندان دلاور شما به خوبي از عزت و حقوق ملت در مذاکرات هسته اي دفاع ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات ... - NEXFA.ir

اخبار مرتبط. حماس از بازداشت 200 عضو خود از سوي حکومت خودگردان خبر داد · عراقچي: هيچ ضرب الاجلي براي ما مقدس نيست/ طرف مقابل بايد از تحريم دل بکند · اخراج از ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم به سهم خودم مغرور شده و مباهات کردم

هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم به سهم خودم مغرور شده و مباهات کردم ... هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال مي‌خواهيم.

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

94/04/16 - 23:37شماره: 13940416001668 روحاني در ضيافت افطار با اساتيد دانشگاه‌ها:هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

آدرس : کليک کنيد
روحاني: هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم به سهم خودم مغرور شده و ...

12 ساعت قبل ... روحاني: هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم به سهم خودم مغرور شده و مباهات کردم. رييس‌جمهور با مورد توجه ... ما همين دانشگاه را مي‌خواهيم. اين دانشگاه اميرالمؤمنين و اعتدال است که نه سياست را کنار مي‌گذارد و نه غرق در سياست مي‌شود نه اخلاق را کنار مي‌گذارد و نه به بهانه اخلاق مانع آزادي مي‌شود. روحاني گفت: همه آرزوي ما اين است ...

آدرس : کليک کنيد
هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه ...

رييس جمهوري دانشگاه ها را اميد جامعه براي رفع نيازمندي‌هاي فراوان و گوناگون موجود دانست و تصريح کرد: اعضاي جامعه دانشگاهي و علمي کشور به ويژه در اين مقطع حساس.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - دانشگاه اعتدال مي خواهيم / فرزندان دلاور شما به خوبي از ...

دانشگاه اعتدال مي خواهيم / فرزندان دلاور شما به خوبي از عزت و حقوق ملت در مذاکرات هسته اي دفاع خواهند کرد/هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم.

آدرس : کليک کنيد



هر وقت متن لحظه به لحظه مذاکرات را ديدم مغرور شده و مباهات کردم/دانشگاه اعتدال
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 10,175
  • بازدید کلی : 95,745